ההתאחדות החלה לחקור, חוגג: הסכם השעבוד מעולם לא נחתם

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

לאחר שתובע ההתאחדות קיבל את החומרים בפרשת ההלוואה, נערכה שיחה עם בעלי בית"ר. הוועדה לאישור זכויות עשויה להחזיר לפעילות את חברת החקירות. וגם: האם חוזהו של עטר יוארך באופן אוטומטי?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד עמית פינס, ערך שיחה עם בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, בעקבות הפרשה בה נקשר לאחרונה שמו, כמי שהבטיח לכאורה לאיש העסקים רועי חיון כי ישעבד כרטיסי שחקן במקרה שבו לא יחזיר הלוואה בסך 50 מיליון שקל שהוא אמור ליטול ממנו. כזכור, לאחרונה פורסם בספורט1 כי התביעה הועברה לידי התובע עו"ד ניר רשף, בעוד שעל פי הממצאים שהעביר לו היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד עמית פינס, חוגג הוא זה שחתם על העסקה וזו לא נחתמה בשל סירובו של חיון. גורם בהתאחדות שאישר את קיום השיחה טען אתמול כי חוגג טען בפני פינס כי ההסכם לא נערך מעולם ולכן אין להעמידו לדין.

כעת, בהתאחדות רוצים להביא את הנושא להכרעה בימים הקרובים ונראה כי הנטייה היא עדיין להעמיד את חוגג לדין בגין הסכם זה. גורם בהתאחדות אמר: "בטרם תתקבל החלטה, צריך לשמוע את הדברים שיש לחוגג לומר. ואת זה אפשר לעשות רק אם הוא יעמוד לדין".

מסתמן כי במקרה שיעמוד לדין ויואשם, חוגג יקבל אחד משני עונשים: הרחקה מפעילות (במקרה כזה חוגג יגיע למשחקים, אך יצטרך למנות אחראי לניהול המועדון, כשנראה שאוחנה יקבל את המושכות) או קנס כספי. בעבר, כאשר אלי טביב היה צריך למנות זרוע ביצועית-ניהולית, הוא עשה זאת באמצעות ביתו ליהי, שהפכה למורשה חתימה. בסביבתו של חוגג, אגב, מאמינים כי הנושא ייסגר בימים הקרובים.

משה חוגג מונף על ידי האוהדים. ישנה סיבה לדאגה? | מעוז צור

ומה בעניין הוועדה לאישור זכויות וחמד בן ח'ליפה? ובכן, בהתאחדות עשויים להחזיר לפעילות את חברת החקירות והמודיעין מגידו, אחרי שפעילותה הופסקה, זאת על מנת לברר פרטים נוספים הנוגעים לעיכוב של השייח' מלהמציא אישור על היעדר רישום פלילי. בהתאחדות אמרו: "תמוה עוד יותר שקיבלנו מידע שהשייח' אפילו לא פנה לקבלת האישור, אלא פשוט הניח מראש שלא יקבל אותו. כמו שאמרנו בעבר – בלי אישור הוא לא יעבור".

במקרה כזה, האפשרות היחידה של חוגג תהיה להגדיר את השייח' כספונסר או כמי שמחזיק בזכויות כלכליות, אך בבית"ר רוצים להימנע בשלב זה ממהלך כזה בטענה שהדבר לא ייראה טוב מבחינה ציבורית וההתאחדות תפקח על כל מהלך מהצד, כולל בדיקה שתוכיח שבן ח'ליפה מעורב בניהול.

בנושא אחר: בקבוצה עתידים לשבת במהלך החודש הקרוב עם עידן ורד על חוזה חדש, כפי שפרסמנו כאן באתר, אלא שבקרוב, כך מעריכים – יוכלו להכריז גם על חידוש חוזה אוטומטי של שחקן נוסף. על פי החוזה של אלירן עטר בבירה, אם החלוץ יגיע ל-16 שערים ובישולים בליגה, החוזה יתחדש באופן אוטומטי. עטר כבש ששה שערים ובישל עוד אחד, כך שהוא הגיע כמעט למחצית התפוקה כשבית"ר שיחקה 14 משחקים בלבד בליגה ועדיין לא החלה לשחק במסגרת הגביע. כך או כך, בבית"ר הבהירו: "אלירן עטר לא ישחק באף מועדון אחר. הוא לא יחזור למכבי חיפה ולמכבי תל אביב ולא יילך לבאר שבע. הוא ימשיך איתנו".

אלירן עטר | דני מרון

בשלב זה, למרות התעניינות סביב החלוץ שלום אדרי, בית"ר לא תשחרר שחקנים עד אשר יגיעו חדשים. ההערכה שאצילי יחתום ביממה הקרובה במכבי חיפה לא מאפשרת שחרור שחקני התקפה. בית"ר רוצה שחקן זר ותשקול בהמשך הגעת בלם ומגן שמאלי. כפי שפרסמנו, שמותיהם של מן בלטקסה ומתן חוזז עלו על הפרק. אופציית קשר אחורי יורדת מהפרק בשלב זה משום שבמועדון לא רוצים לפגוע בדקות המשחק של אביאל זרגרי. משה חוגג רצה לצרף בחלון האחרון את גיא מלמד ושמו יעלה בפגישה הקרובה עם המאמנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי