הגדולות מתעניינות: ג'ואל אבו חנא בדרך לליגת העל?

ג'ואל אבו חנא | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

בסביבתו בלם נבחרת ישראל טוענים: מכבי חיפה ומכבי ת"א מגלות עניין, גם באר שבע ובית"ר ירושלים, אשר שניסתה לצרף בעבר את אלחמיד. השחקן בן ה-22 מסיים את חוזהו בזוריה בתום העונה

(גודל טקסט)

מספר קבוצות בליגת העל נמצאות במעקב אחר בלם זוריה האוקראינית, ג'ואל אבו חנא. הבלם בן ה-22, יליד גרמניה, המסוגל לשחק גם כמגן שמאלי, השתייך לאחרונה גם לסגל נבחרת ישראל של וילי רוטנשטיינר. הוא מסיים חוזה בקיץ הקרוב ועשוי לעזוב בקרוב את הקבוצה האוקראינית בשל בעיות כלכליות, שעשויות להוביל למכירתו לקבוצה בישראל.

"כל ארבעת המועדונים הגדולים בתמונה", אישרו אתמול בסביבתו של הבלם. הכוונה היא ככל הנראה למכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. האחרונה רצתה לצרף לאחרונה את חאתם עבד אלחמיד, שבשלב זה עדיין לא שוחרר מסלטיק ובכל מקרה בית"ר היא האופציה האחרונה שלו. גם הפועל ב"ש מחפשת בלם והוא מהווה אופציה עבורה.

אבו חנא ינסה לבצע את המעבר כבר בינואר הקרוב, אחרת בקיץ יהפוך לשחקן חופשי וסביר להניח שינחת בישראל בכל מקרה עד פגרת הקיץ.

אבו חנא פתח העונה ב-11 משחקי ליגה מתוך 12 מחזורים במדי זוריה, הממוקמת רביעית בליגה האוקראינית. בקבוצה משחק גם מקס גרצ'קין, שנמצא בשיחות עם המועדון לאחר שלא שולם לו כל שכרו. גרצ'קין מעדיף להישאר באירופה גם אם יעזוב, אך אם יחזור לארץ עשוי בית"ר לצרפו.

ג'ואל אבו חנא, ניר ביטון | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי