הפועל חיפה רוצה חלוץ בכיר: שוינפלד ובצ'יראי הוצעו

ארון שוינפלד
ארון שוינפלד | אריאל שלום

יואב כץ וחיים סילבס רוצים לצרף שחקן משמעותי לחוד במועד ההעברות הקרוב. שמם של האקסים של מכבי ת"א ונתניה עלה, במועדון מחכים להחלטה הסופית של אלון תורג'מן. השחקנים והצוות יעברו בדיקת קורונה נוספת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה התבשרה אתמול (ראשון) על נדבק נוסף בקורונה במועדון – איש צוות רפואי. שחקני הקבוצה ושאר אנשי הצוות יעברו במהלך היום סבב נוסף של בדיקות וזה בעקבות החולה המאומת הנוסף שנמצא אתמול. שחקנים שכבר נבדקו והחלימו, לא מחויבים בבדיקות חדשות ויכולים להמשיך להתאמן.

לאחר שבמועדון החליטו לרדת מצירוף שוער חדש, המאמן חיים סילבס והבעלים יואב כץ רוצים ללכת בכל הכוח על צירוף חלוץ בכיר, זה בעיקר בגלל הפציעה של קייס גאנם, שלא יחזור בקרוב למגרשים. כפי שפרסמנו לראשונה, בראש הרשימה נמצא אלון תורג'מן מאוסטריה וינה, אך הוא רוצה למצות את האופציות בחו"ל ואף נמצא במגעים על חזרה לוויסלה קראקוב.

בכל מקרה, תורג'מן עדיין לא קיבל החלטה על עתידו. גם אם יסכים לחזור לישראל, ישנה התעניינות גם מבית"ר ירושלים והפועל באר שבע, וגורם בהפועל חיפה ציין שאם ישוב לארץ ייעשו מאמצים להחזירו לקדנציה נוספת בקבוצה.

אלון תורג'מן
תורג'מן במדי ויסלה | ויסלה קראקוב

חלוץ נוסף שמעדיף להישאר מאירופה ונראה כמי שירד מהפרק הוא שלומי אזולאי, אשר צפוי להישאר באסטרה ג'ורג'יו הרומנית. חלוצים נוספים אשר הוצעו לאחרונה למועדון הם ארון שוינפלד, אקס מכבי תל אביב, ופאטוס בצ'יראי, אקס מכבי נתניה.

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי