יותר מכל רכש אחר בעשור האחרון: עומר אצילי מטריף את מכבי חיפה

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

האוהדים הירוקים מציפים את אנשי המועדון בהודעות ומיילים ומחכים להודעה הרשמית על צירופו המתקרב של שחקן הכנף שעזב את אפואל ניקוסיה: "הוא ילבש ירוק". אמור לקחת חלק כבר במשחק מול סכנין אחרי הפגרה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"טירוף כזה לא זוכרים במכבי חיפה בעשור האחרון", כך אמר הבוקר (שני) גורם אצל מוליכת הטבלה על ההודעות והמיילים שקיבלו ראשי המועדון במהלך סוף השבוע וביממה האחרונה מצד האוהדים, שכבר מחכים בקוצר רוח להודעה הרשמית של הירוקים על הצטרפותו של עומר אצילי.

בתחילה היה נראה שהחתימה תתבצע אתמול או היום, אך לא מן הנמנע שהיא תתעכב ב-24 עד 48 שעות כאשר ייסגרו הפרטים האחרונים בחוזהו של השחקן ששוחרר מאפואל ניקוסיה וצפוי לחתום לשלוש וחצי שנים.

"יש פרטים אחרונים ושיחות מרתוניות בין הנציגים של השחקן לאנשי מכבי חיפה. בכל מקרה, גם אם זה ייקח עוד יום, עדיין אצילי ילבש ירוק", אמרו במועדון. ההנהלה וביקר הצוות המקצועי מקווים שהנושא ייסגר כמה שיותר מהר ואצילי יצטרף לאימונים.

המאמן ברק בכר, שלחץ יותר מכולם לצרף את שחקן הכנף, שימש ככוח שכנוע משמעותי בבחירה של אצילי לבחור בסגנית האלופה על פני בית"ר ירושלים. הוא אמור לעמוד לרשותו של בכר עם החזרה מפגרת הסגר הכפויה ולקחת חלק במשחק מול בני סכנין, לאחריו ייערך משחק העונה מול מכבי תל אביב. מדובר גם באופציה נוספת עבור המאמן שייאלץ ככל הנראה להסתדר ללא חוסה רודריגס, שמתח את המפשעה וייעדר כשלושה שבועות.

ברק בכר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי