קריית שמונה צפויה לפנות לאלמוג בוזגלו

אלמוג בוזגלו | שלומי גבאי

לאחר שקיבל מחיים סילבס הודעה על כך שאינו בתכניות להמשך העונה, הקשר שיעזוב את הפועל חיפה סומן כמועמד לקבוצה של קובי רפואה שמעוניינת לחזק את החלק ההתקפי. אופיר מזרחי שב לאימונים

(גודל טקסט)

אלמוג בוזגלו קיבל היום (שני) הודעה ממאמנו בהפועל חיפה, חיים סילבס, לפיה אינו בתכניות להמשך העונה ועליו לחפש קבוצה חדשה. מי שצפויה לפנות לקשר היא הפועל קריית שמונה, שמעוניינת לחזק את החלק ההתקפי ובוחנת את האופציה לצרף את בוזגלו.

בסביבתו של השחקן בן ה-28 ציינו כי הוא צפוי לבדוק אפשרויות באירופה ובכל מקרה יסכים לעזוב את הפועל חיפה רק בתנאי שלא ייפגע כלכלית ומקצועית מהמהלך. בוזגלו היה מועמד לעזוב את המועדון מהכרמל כבר בחלון ההעברות הקודם ולבסוף נשאר בקבוצה, אך כעת סילבס מעוניין למצוא מחליף לקשר שהצטרף בתחילת העונה שעברה.

בקריית שמונה רצו גם להחזיר את ג'יימס אדניי, מי שהגיע לקבוצה כמושאל בעונה שעברה ובספג במהלכה פציעה שהשביתה אותו למשך כחצי שנה. אדניי פתח את העונה הנוכחית בגבאלה האזרית ולאחרונה ניהל עם הצפוניים שיחות על שובו למועדון, אלא ששחקן ההתקפה התלבט והעלה את דרישות הכספיות, מה שגרם לאיזי שרצקי ואנשיו לוותר על שירותיו. מי שחזר לאימונים מלאים וצפוי לעמוד לרשותו של קובי רפואה לאחר הפגרה, הוא אופיר מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי