רימון הלם הושלך לעבר ביתו של אלי טביב בכפר שמריהו

כוחות משטרה מחוץ לביתו של טביב בכפר שמריהו
כוחות משטרה מחוץ לביתו של טביב בכפר שמריהו | אלבום פרטי

אירוע חמור נוסף בביתו של בעלי בית"ר ירושלים והפועל תל אביב לשעבר, ששוהה בחו"ל. אשתו וילדיו נכחו בנכס בזמן הפיצוץ ולמקום הוזעקו כוחות משטרה, שאספו חומרים במטרה להתחקות אחר חשודים

(גודל טקסט)

רימון הלם הושלך אתמול (ראשון) בשעות הערב לעבר ביתו של אלי טביב בכפר שמריהו וכוחות משטרה הוזעקו למקום. בעלי בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בעבר נמצא בחו"ל, אך בבית נכחו אשתו דנה וילדיו. לא נרשמו פגיעות בנפש או ברכוש. משליך הרימון נמלט מהמקום וראוי לציין כי ביתו של טביב מוקף במצלמות אבטחה וניסיונות דומים בעבר הביאו למעצרם של חשודים, שחלקם הורשעו ונשלחו לרצות עונשי מאסר מאחורי סורג ובריח.

שכנים המתגוררים בסמוך חוששים: "זה מפחיד בהחלט. אנחנו בתקופת סגר, הכל פה שקט ופתאום 'בום' כזה מחריד אוזניים, זה בלתי נתפס". את התייחסותו של טביב לא ניתן היה להשיג, אך מקורביו ציינו: "אנחנו מניחים שהמשטרה יודעת מי עומד מאחורי המעשה. אם הביאו את המחבל של אסתר הורגן, אז כשרוצים יביאו גם את המבצעים. זה בלתי נתפס ועצוב שהאישה והילדים צריכים לחיות תחת אימה".

זו כלל לא הפעם הראשונה בה טביב ומשפחתו נתקלים בניסיון לאלימות נגדם. רימוני הלם הושלכו לעבר ביתם גם בדצמבר 2011, בפברואר 2012 ובאוקטובר 2013. ב-2014 טביב הורשע בתקיפת נער, שהגיע לביתו למחות על ניהול המועדון בעת ששימש כבעלים של הפועל תל אביב. בעקבות המקרה, נגזרו על טביב ארבעה חודשי עבודות שירות. במרץ 2015, כזכור, טביב נורה ברכבו מחוץ לביתו, אך הצליח להתתחמק ונפצע באורח קל בידו. כשנתיים וחצי לאחר מכן, באוגוסט 2017, מטען דמה הונח בסמוך לביתו בזמן ששהה במיאמי.

כוחות משטרה מחוץ לביתו של טביב בכפר שמריהו | אלבום פרטי

לא אחת הביעה רעייתו של טביב, דנה, את מורת רוחה על תעוזתם של העבריינים שלא בוחלים במעשיהם ומבצעים עבירות חמורות באזור מגורים, ללא חשש מפגיעה באזרחים.

על פי החשד שני צעירים רכובים על אופנוע כשאחד מהם נותר על גבי האופנוע ואילו שותפו לפשע ירד, נכנס אל תוך חצר בית משפחת טביב והשליך את רימון ההלם שהתפוצץ במקום. בני משפחתו שכאמור שהו בדירה הזעיקו את כוחות המשטרה למקום שפתחו בחקירה. הרקע לאירוע פלילי ונבחן חשד לסכסוך עסקי ארוך יומין. אגב באחד המקרים הוצמד רימון רסס צה"לי מתחת לרכבו אולם חבלני משטרת מרחב ירקון הצליחו לנטרל אותו מבלי שהתפוצץ.

משטרת ישראל מחוץ לביתו של טביב בכפר שמריהו
משטרת ישראל מחוץ לביתו של טביב בכפר שמריהו | אלבום פרטי
אלי טביב
אלי טביב | צילום: דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי