עומר אצילי עבר את הבדיקות רפואיות לקראת חתימה במכבי חיפה

עומר אצילי בנתב"ג | לירון מולדובן

המעבר מתקרב ובמועדון נרגשים: "הרכש החשוב ביותר שלנו בשנים האחרונות". בכרמל הבהירו כי אלברמן לא ישוחרר לנבחרת: "השקענו בו כסף, שואפים שיישאר איתנו שנים". מנחם ורוקאביצה יגיעו לפגישות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

התרגשות גדולה במכבי חיפה לקראתו חתימתו הצפויה של עומר אצילי, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויצטרף רשמית לשלוש וחצי שנים. נציגיו של שחקן הכנף סגרו כבר אתמול (שני) את הפערים והפרטים האחרונים מול אנשי המועדון הירוק ואקס אפואל ניקוסיה יגיע כבר מחר לאימון הבכורה בכפר גלים ויעמוד לרשותו של המאמן ברק מיד לאחר פגרת הקורונה הכפויה.

"זה הרכש החשוב ביותר שעשתה מכבי חיפה בשנים האחרונות", הבהירו הבוקר גורמים במועדון הירוק והסבירו: "לא מדובר רק על העונה הקרובה, אלא על עתיד הקבוצה וזו הסיבה שבגללה הוחלט להחתים את עומר על חוזה ארוך טווח". אצילי, שיחתום לשלוש וחצי שנים, יקווה לסייע לירוקים לזכות באליפות לראשונה מאז עונת 2010/11, שתהיה השלישית בקריירה שלו אחרי שזכה פעמיים עם מכבי תל אביב, ממנה הוא כזכור שוחרר בקיץ בעקבות פרשת הכדורגלנים והקטינות.

מעבר למאמן ברק בכר, לו תפקיד משמעותי בצירוף אצילי, במכבי חיפה הודו הבוקר כי גם גל אלברמן, מנהלת מחלקת הסקאוטינג של המועדון, אשר ערך שיחות רבות עם שחקן הכנף, תרם להשלמת המהלך. כידוע, לאחרונה עלה שמו של אלברמן כמועמד לשמש כמנהל הטכני של נבחרת ישראל, אך בכרמל הבהירו: "אנחנו לא נשחרר את גל". במועדון מספרים כי שחקן העבר נמצא בקשר טוב עם הנשיא יעקב שחר, המנכ"ל אסף בן דב וכן עם בכר.

גל אלברמן
גל אלברמן | מאור אלקסלסי

"השקענו בלימודים של גל בחו"ל לא מעט כסף מתוך מחשבה ורצון להפוך אותו לאחת הדמויות הכי חשובות במועדון", הבהירו בחיפה. "גל ראוי להרבה מחמאות על הצלחת הקבוצה עד כה העונה ואנחנו שואפים שיישאר איתנו שנים רבות", הוסיפו. בחיפה מספרים כי לאלברמן היה חלק משמעותי בצירופם של הבלם בוגדן פלאניץ' והקשר חוסה רודריגס שכזכור הגיעו הקיץ ושדרגו בצורה משמעותית את הקבוצה.

אחרי הארכת חוזהו של צ'רון שרי, במכבי חיפה יעלו הילוך בימים הקרובים ויאיצו את המגעים להמשך ההתקשרות עם המגן סאן מנחם והחלוץ המצטיין ניקיטה רוקאביצה, כאשר השניים צפויים להגיע לפגישות במהלך השבוע הבא וזאת במטרה לסכם עמם על חוזה חדש שישאיר אותם בכרמל בשנים הקרובות.

ניקיטה רוקאביצה, שון גולדברג, לואי טאהא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי