בן ביטון מחק את התמונות שלו במדי מכבי תל אביב

בן ביטון | הפועל תל אביב, רשמי

אחרי שחצה את הכביש, בעמוד האינסטגרם של המגן הימני לא נותר שום זכר מהתקופה הקצרה שהעביר בצהוב: "תמיד הייתה לי פינה חמה בלב עבור הפועל תל אביב", אמר השחקן לאחר שחתם לשנתיים וחצי

(גודל טקסט)

אחרי שחצה הבוקר (שלישי) את הכביש וחתם רשמית בהפועל תל אביב, נראה שבן ביטון החליט שהוא לא רוצה שום זכר מהפרק הקצר שלו במדי מכבי תל אביב. המגן, שכזכור הצטרף בהשאלה מהפועל באר שבע בקיץ ולא זכה ליותר מידי קרדיט תחת המאמנים גאורגיוס דוניס ופטריק ואן לוון, החליט למחוק מעמוד האינסטגרם הרשמי את כל התמונות שהעלה בחצי השנה שלו בצהוב.

כאמור, ביטון נדחק החוצה ממכבי לאחר שזו החזירה את ג'ראלדש. השחקן בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק בכל קבוצות המחלקה, למעט הבוגרת. עם קבוצת הנוער הוא זכה בגביע המדינה ב-2009. הבוקר, כאמור, הוא חתם קבוצת בהפועל ת"א לשנתיים וחצי. "אני שמח מאוד להיות כאן, במועדון שגדלתי בו, מקום שתמיד הייתה לי פינה חמה בלב עבורו", אמר.

ביטון הוסיף: "אעשה הכל לעזור לקבוצה לצאת מהמצב שהיא נקלעה אליו, זה מועדון שחייב להיות בליגה הראשונה, זה ברור לכולם. יש בי אמונה גדולה בקבוצה הזו". בחצי העונה שלו במכבי תל אביב, ביטון רשם בסך הכל שלוש הופעות במסגרת ליגת העל, אך העפיל עם הקבוצה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית ואף הספיק לזכות בשני תארים: 'אלוף האלופים' וגביע הטוטו.

עמוד האינסטגרם של בן ביטון - התמונות ממכבי ת"א נמחקו
עמוד האינסטגרם של בן ביטון – התמונות ממכבי ת"א נמחקו | מסך, אינסטגרם
בן ביטון מוצג בהפועל ת"א | יח"צ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי