עידו לוי בדרך חזרה לרעננה. שחקן מכבי חיפה עשוי להצטרף בהשאלה

עידו לוי | מאור אלקסלסי

הקבוצה של אלדד שביט מתחמשת: אחרי החתמת וולשמן, הבלם שעזב בקיץ יחזור לשרון אחרי חצי עונה, גם איקום אוטין, שצפוי לעזוב את סכנין, מועמד להגיע בהשאלה עד תום העונה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה מתחמשת לקראת המשך העונה בליגה הלאומית. אחרי החתמת אמרי וולשמן, הקבוצה מהשרון קרובה לסגור את העברתו של עידו לוי. כפי שפרסמנו אתמול (שני), מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, הודיע לבלם שהוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות להמשך העונה ושהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. יממה לאחר מכן, לוי כבר בדרך לזרועותיה של האקסית, אותה עזב בקיץ האחרון לאחר הירידה לליגה השנייה.

לוי סבל מפציעות רבות בתקופתו בקריית חיים, ולא הצליח להתאקלם. הקבוצה מהשרון רוצה לברוח מהתחתית ולנסות להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית, ומאמינה שלוי, בלם מנוסה בליגה הבכירה, יעזור להם להשיג את המטרה הזו.

חוץ מלוי, אשר אלון ושביט מתכננים רכש נוסף, בדמות המגן השמאלי, שנבחר רק בשנה שעברה לרשימת 100 השחקנים המוכשרים בעולם, איקום אוטין. המגן הצעיר שהגיע לסכנין בתחילת העונה ממכבי חיפה, לא מקבל דקות מניסו אביטן, והצדדים מחפשים לו סיטואציה טובה יותר בה יוכל לקבל דקות משחק משמעותיות ולהתקדם ברמה המקצועית. עוד שחקן שמועמד, גם הוא מסכנין, הוא הקשר דויד טוויזר.

אוטין. עובר לליגה הלאומית? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי