באופן מפתיע: אסמיר סוליץ' יעזוב את מכבי פתח תקווה

אסמיר סוליץ' | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע כי הבוסני סיפר לחבריו שאינו צפוי להמשיך בקבוצה של גיא לוזון, לאחר שקיבל הצעה לשנתיים וחצי מדיושגיור ההונגרית. בעקבות הישארות עבדה: בקבוצה מתמקדים בצירוף חלוץ ושחקן התקפה נוסף

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים להיערך לקראת חלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא ולעת עתה, בעקבות הישארותו של ליאל עבדה, במועדון מתמקדים בצירוף חלוץ ושחקן התקפה נוסף. השער שכבש אתמול (שלישי) מול דנדי יונייטד ישאיר את גיא מלמד בסט. ג'ונסטון לפחות בתקופה הקרובה, כאשר כפי שפרסמנו הבוקר, מי שזכה לגישושים הוא חלוץ מכבי תל אביב איתי שכטר.

בגזרת העוזבים, עבדיאל ארויו שוחרר וצפוי לעזוב בקרוב וכך גם לגבי ג'וסי לופטה. אלא שמלבד השניים הללו, לספורט1 נודע כי באופן מפתיע, מי שצפוי לעזוב היום הוא הקשר הבוסני אסמיר סוליץ. הבוסני סיפר לחבריו כי אינו צפוי להמשיך, לאחר שקיבל הצעת חוזה לשנתיים וחצי מדיושגיור ההונגרית.

הקיצוני הגיע בקיץ כאחד משחקני המפתח המרכזיים של גיא לוזון, אך לא הצליח להשתלב ולמרות שהראה ניצוצות, לא הצליח להטביע חותם. דיושגיור נמצאת במקום האחרון בליגה הראשונה בהונגריה לאחר שהפסידה בכל ששת משחקיה האחרונים ואף החליפה בעלות בעקבות המשבר. כעת היא מבצעת גם מהפכה בסגל במסגרת הניסיונות להימנע מירידה, ותקווה כי סוליץ' יסייע לה להצליח במשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי