לאחר שקיצץ משמעותית בחוזהו, ז'וסואה דורש שדרוג כדי להישאר

ז'וסואה | קובי אליהו

הפורטוגלי רוצה שדרוג ביחס לחוזה המקורי שהיה מהגבוהים במועדון, בהפועל באר שבע בודקים אפשרות להציע לו מענקים נכבדים. שיר צדק עשוי לעזוב מיוזמתו ומחליפים כבר סומנו, שחקן זר יצטרף לאור אזרוח בריירו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בעקבות האזרוח של מריאנו בריירו, בהפועל באר שבע מתעניינים כעת בצירוף שחקן זר. העובדה שבריירו הפך לישראלי מאפשרת למועדון להביא זר נוסף, כשבמועדון מכוונים כרגע לשחקן כנף. יחד עם זאת, אבוקסיס הדגיש בפני הצוות הניהולי כי כל האופציות פתוחות.

המאמן מחפש גם בלם ישראלי וכפי שפרסמנו בספורט1, בעקבות העיכוב עם חאתם עבד אלחמיד המאמן רצה אחד משניים: עאיד חבשי או ג'ואל אבו חנא. הראשון לא משוחרר כרגע ממכבי חיפה והשני צריך להגיע להסכמות מול זוריה האוקראינית לגבי שחרור בינואר, אחרת יעזוב בקיץ.

בינתיים, במועדון ממשיכים במגעים עם השחקנים הזרים. מיגל ויטור שוקל את ההצעה לעונה ונוטה להיענות אליה בחיוב וז'וסואה, כך מתברר, מבקש שדרוג משמעותי ביחס לחוזה שלו העונה – לאחר שקיצץ 50 אחוז בשל תקופת הקורונה, הקשר דורש כעת שדרוג ביחס לחוזהו המקורי, שהיה בין הגבוהים בקבוצה. עדיין לא ברור באיזה שדרוג מדובר, אבל השחקן עצמו לא יסכים לשחק בתנאי החוזה הנוכחי.

ז'וסואה גם הבהיר לאחרונה לאנשי הפועל באר שבע שטוב לו במועדון ושהוא יעשה הכל כדי להישאר, אבל דורש שדרוג בתנאים. אופציה שנבדקת היא הצעה הכוללת מענקים נכבדים על הישגים כדי לשכנעו להישאר. ללא קשר לוויטור, אבוקסיס לא בונה, לפחות לפי שעה, על שיר צדק. הבלם עשוי לעזוב מיוזמתו ונתניה עדיין מתעניינת בו.

בריירו. יאפשר לאבוקסיס להתחזק בזר נוסף | קובי אליהו

היום צפוי המנכ"ל אסי רחמים להעביר להתאחדות את המסמכים המעידים על שורשיו היהודים של בריירו, זאת במטרה לרשום אותו החל מה-19 בינואר, מועד פתיחת החלון, כישראלי. הקבוצה לא תתאמן היום ותשוב מחר לבית האדום. אנתוני וארן לא יצטרף לאימונים מיד לאחר הבידוד, בגלל פציעה.

המאמן יוסי אבוקסיס, לו הוצע חוזה לשנתיים כפי שפורסם באתר, יוזמן לשיחה רשמית ככל הנראה רק בשבוע הבא. במועדון רוצים לסגור את נושא הזרים ואז ייפגשו עם המאמן, אבל אבוקסיס מעורב בכל נושא הרכש – מה שמעיד יותר מכל על ההחלטה של המועדון להשאירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי