אחד מכל עמדה: בחרו את השחקנים הגדולים בתולדות מכבי ת"א

אבי נמני , ערן זהבי , דור מיכה , גל אלברמן , שרן ייני | ספורט1

הבחירה באבי נמני היא הקלה ביותר, אך נראה אתכם קובעים מי שחקן ההגנה, החלוץ והזר המרשימים ביותר שלבשו את המדים הצהובים. וגם: הפלופ הגדול

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בימים כתיקונם היינו ממשיכים להתעסק באופן יום יומי על מאבק האליפות בליגת העל, קרבות התחתית הלוהטים ושחקני הרכש החדשים שיגיעו לישראל במהלך חלון העברות, אך הידוק הסגר עיכב במעט את התוכניות וכעת נצטרך להיעזר בסבלנות עד לשבת הקרובה.

כדי להקל על התקופה, ספורט1 יוצא בפרויקט מיוחד המאפשר לכם לבחור את השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים במועדונים הבכירים בישראל וכעת זה הזמן לתת את הכבוד למכבי תל אביב. האלופה הנוכחית מובילה את טבלת האליפויות והגביעים (23 כל אחד), הייתה היחידה אי פעם שזכתה בטרבל ישראלי ומעבר לים הצהובים העפילו פעמיים לשלב הבתים של ליגת האלופות, ארבע פעמיים לשלב הבתים של הליגה האירופית ועשו החורף היסטוריה כאשר עלו לנוקאאוט בפעם השנייה וכל זאת מבלי להזכיר שבמאזנה של מכבי תל אביב גם שתי זכיות בליגת האלופות של אסיה.

כעת הכוח בידיים שלכם: אתם קובעים מי השחקנים הכי טובים בכל איזור במגרש, מי הזר האיכותי ביותר, המאמן הכי גדול ואפילו מה שיר האוהדים האהוב עליכם. הצביעו והשפיעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי