גוברות ההערכות: אוהדי כדורגל הניחו את הרימון מחוץ לבית אצילי

עומר אצילי בנתב"ג | לירון מולדובן

לאחר שחתם במכבי חיפה וערך את אימון הבכורה שלו במדי הקבוצה החדשה, שחקן הכנף הגיע לתחנת המשטרה בבת ים כדי להעיד על האירוע החמור שהתרחש אמש. גם אשתו נחקרה. במשטרה מעריכים שמדובר באוהדים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שרימון הלם הונח אמש (שלישי) בפתח בית הוריו בחולון של הכדורגלן עומר אצילי, הוא הגיע הערב (רביעי) להעיד במשטרת בת ים. במשטרה בוחנים מספר כיוונים, כשביניהם גם האיומים הרבים שספגו השחקן ובני משפחתו במהלך התקופה האחרונה.

נודע כי במהלך היום נרשמה התפתחות בחקירה, זאת בעקבות מידע מודיעיני אשר הגיע אל חוקרי צח"מ איילון במשטרה. לאור אותו מידע, גוברות ההערכות כי האירוע התרחש על ידי אוהדי כדורגל על רקע החתימה הצפויה של השחקן במכבי חיפה, חתימה אשר התבצעה היום רשמית.

יחד עם זאת, במשטרה ממשיכים לבחון גם נסיבות אחרות סביב האירוע. מסתבר כי בשבוע האחרון ספגו אצילי ורעייתו אור מבול הודעות הנושאות איומים לכאורה, והאירועים האחרונים דוגמת ריסוס כתובות הנאצה והנחת הרימון – הם המשך ישיר לכך.

אשתו של עומר, אור, הגיעה גם היא לתחנה מוקדם יותר ונחקרה במשך כשעתיים. מי שנמצא עם הזוג בתחנה הוא עורך הדין עדי כרמלי, אשר ייצג את השחקן גם בפרשת הכדורגלנים קטינות. אתמול, במהלך הערב, נגבו עדויות במקום גם משכנים ועוברי אורח.

כתובות הגרפיטי מחוץ לביתו של הורי אצילי | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי