עורך דינו של אצילי: "יודע באוהדים של איזה קבוצה מדובר"

עומר אצילי , יעקב שחר | ספורט1

לאחר שהשחקן העיד במשטרת בת ים בעקבות רימון ההלם, עדי כרמלי שפך אור: "מאז שהתפרסם על חזרתו של עומר לארץ, המשפחה ספגה איומים קשים והיא מאובטחת. אנחנו נמצאים בתקופה של זילות חיי אדם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שעומר אצילי העיד הערב (רביעי) במשטרת בת ים בעקבות רימון ההלם שהונח אתמול בפתח בית הוריו, עורך דינו עדי כרמלי עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על האירוע החמור שהתרחש בחולון וסיפר על האיומים שסופגים השחקן ובני משפחתו לאחרונה.

האזינו

כרמלי פתח את דבריו: "מסרנו עדות במשטרה לפני שעה קלה והחקירה הועברה לצוות מיוחד שממשיך לעבוד על כל מיני כיווני חקירה. אנחנו מצפים שבזמן הלא רחוק הם יגיעו לפענוח מלא של מה שקרה ומי שעומד מאחורי מסכת האיומים, שהשיא השלה הגיע אתמול עם הנחת הרימון".

על האיומים שספגו עומר ואור אצילי: "האינטרס הכי גדול הוא שהחקירה תתנהל בלי לפגוע בה ותגיע לסיומה. אני יכול לאשר כי במהלך התקופה האחרונה, מאז שהתפרסם דבר חזרתו של עומר לארץ, המשפחה ספגה, בין היתר בשיחות ובהודעות, איומים קשים ביותר שהשיא שלהם הוא הנחת רימון הלם מתחת לשטיחון בבית של ההורים. כל הקווים האדומים נחצו, הוגשה תלונה במשטרה והיא בתגובה הקימה כאמור צוות חקירה מיוחד. בוצעו כבר פעולות רבות, אני בקשר ישיר עם מפקד החקירה ואפשר להגיד שהקצב של החקירה משביע רצון ואפילו כזה שבזהירות אפשר להגיד שיביא לתוצאות בזמן הלא רחוק".

כרמלי נשאל על זהות המאיימים והשיב: "באיזו קבוצת אוהדים מדובר? לא כל מה שאני יודע מותר לי להגיד. אני יודע במי מדובר, כן".

על כך שמאבטחים שומרים על המשפחה: "אתמול דיברנו עם פיקוד המשטרה, הגבירו את הסיורים סביבם, יש נוהל מסודר במשטרת ישראל עבור מאוימים ועושים את כל מה שצריך כדי לשמור על שלומם. היכן עומר מתגורר? אני לא אמסור פרטים, הם מאוימים, המשטרה מטפלת בנושא האבטחה וזה כולל פעולות שאנחנו מבצעים. כרגע, מתעסקים במקביל באבטחה ובקידום החקירה, במטרה להביא במהירות לתוצאה אפקטיבית שתעמיד את המבצעים לדין. אנחנו נמצאים בתקופה של זילות חיי אדם, של פגיעה באנשים ואתם יכולים להבין מה המצב של המשפחה הזאת – מדובר באנשים צעירים שנכנסו לסיטואציה, אישה שנמצאת לבד עם ילדים ומקבלת איומים, רימון בבית של אנשים מבוגרים, זה ממש לא נעים וצריך לגנות את זה בכל במה".

עומר אצילי בנתב"ג | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי