אחד מכל עמדה: בחרו את השחקנים הגדולים בתולדות בית"ר ירושלים

שחקני בית"ר ירושלים | ספורט1

גם בתקופת האליפויות וגם ברגעי המשבר, הקבוצה מהבירה תמיד נותרה המעניינת ביותר בישראל. כעת זה הזמן להצביע ולהיזכר בשמות הגדולים ביותר שלבשו את המדים הצהובים שחורים מאז ומעולם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בימים כתיקונם היינו ממשיכים להתעסק באופן יום יומי על מאבק האליפות בליגת העל, קרבות התחתית הלוהטים ושחקני הרכש החדשים שיגיעו לישראל במהלך חלון העברות, אך הידוק הסגר עיכב במעט את התוכניות וכעת נצטרך להיעזר בסבלנות עד לשבת הקרובה.

כדי להקל על התקופה, ספורט1 יוצא בפרויקט מיוחד המאפשר לכם לבחור את השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים במועדונים הבכירים בישראל וכעת זה הזמן לתת את הכבוד לבית"ר ירושלים.  הקבוצה מהבירה מתאפיינת לאורך ההיסטוריה בחוסר יציבות וגם לשלב בתים אירופי עדיין לא הפעילה, אבל מאז ומתמיד היא הייתה הקבוצה הכי מסקרנת בארץ – גם בימים הגדולים וגם ברגעי המשבר.

לזכות בית"ר ירושלים בסך הכל שש אליפויות ושבעה גביעים, אבל עבור האוהדים מי שגורם לתחושת הגאווה הגדולה ביותר הם צמד הסמלים, אורי מלמיליאן ואלי אוחנה, שהובילו את הקבוצה לימיה הגדולים ולא פזלו לשום מקום אחר בשנות השיא שלהם.

כעת הכוח בידיים שלכם: אתם קובעים מי השחקנים הכי טובים בכל איזור במגרש, מי הזר האיכותי ביותר, המאמן הכי גדול ואפילו מה שיר האוהדים האהוב עליכם. הצביעו והשפיעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי