ניימאר במו"מ מתקדם להארכת חוזהו בפריז, יוביץ' חזר לפרנקפורט

לוקה יוביץ' | פרנקפורט

ב"סקיי" פורסם כי הברזילאי מרוצה בעיר האורות ועשוי להישאר בפ.ס.ז' מעבר ל-2022, הגמרנים אישרו כי חלוץ ריאל מדריד הצטרף בהשאלה עד תום העונה. וגם: על עתיד צ'להאנולו והקאמבק של הונטלאר

(גודל טקסט)

רשמי

*כצפוי, החלוץ לוקה יוביץ' השלים את מעברו מריאל מדריד בחזרה לאיינטרכט פרנקפורט, בהשאלה עד תום העונה.

* לוקאס פיאזון הברזילאי, נרכש על ידי צ'לסי תמורת כ-8 מיליון יורו עוד ב-2012 ומאז הושאל בין קבוצות שונות במדינות שונות, עוזב את לונדון סופית בחוזה בבראגה הפורטוגלית עד 2025.

שמועות

* טוויסט בעלילה? ניימאר במו"מ מתקדם עם פריז סן ז'רמן על הארכת חוזהו בקבוצה, כך לפי "סקיי ספורט" שם גם נטען כי הברזילאי מאוד מרוצה מהחיים בפריז בעת האחרונה ועשוי להישאר גם מעבר לקיץ 2022.

* הקאן צ'להאנולו קרוב לסיכום על חוזה חדש במילאן, אחרי שבועות ארוכים של מו"מ בין הצדדים לאור העובדה כי חוזהו הנוכחי יסתיים בתום העונה.

יישאר במילאנו? צ'להאנולו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

* יורגן קלופ אמנם השלים עם האפשרות שליברפול לא תתחזק בבלם בינואר הקרוב, אבל לפי העיתון "אקו" במועדון מקווים לעשות זאת בקיץ ואחד המועמדים החדשים הוא בן ווייט מברייטון.

* באנגליה דווח כי מסוט אוזיל מוכן לוותר על כ-7 מיליון ליש"ט שארסנל חייבת לו אם בתמורה לכך הוא ישוחרר ללא תמורה ויוכל לעבור לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו, ככל הנראה פנרבחצ'ה הטורקית.

* המגן הימני כריסטיאנו פיצ'יני עשוי לחזור לוולנסיה כחצי שנה אחרי שעזב בהשאלה לאטאלנטה. הכחולים מברגאמו מנהלים עמו מגעים להתרת חוזהו והשבתו לעטלפים.

* דיווח מאוד מפתיע בגרמניה: קלאס יאן הונטלאר בן ה-37, שתכנן לפרוש בתום העונה, עשוי לעזוב את אייאקס ולחתום לחצי שנה בשאלקה הנאבקת על חייה בבונדסליגה, ממנה חזר לאמסטרדם בקיץ 2017. הונטלאר ממעט לשחק באייאקס (ולמרות זאת לזכותו בליגה העונה חמישה שערים ב-382 דקות) וגם אם יפרוש בתום העונה, הוא עשוי לעשות זאת כשחקן הרכב בשאלקה ואולי לחלץ אותה מהקו האדום.

קלאס יאן הונטלאר
הונטלאר. קאמבק מפתיע כדי לסייע לשאלקה? | אתר רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי