כיאל, גנאים ועותמאן חיוביים לקורונה, המגן לספורט1: "אני עובר ימים קשים"

בירם כיאל | ברני ארדוב

השלושה נדבקו בנגיף ונמצאים בספק למשחק הליגה מול מכבי חיפה בעוד תשעה ימים. בינתיים, הקבוצה עצרה את האימונים וממתינה לתוצאות הבדיקות של שאר השחקנים. וגם: מצבו של האסלביינק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר שעוזר המאמן הראל סלע נמצא חיובי לקורונה, בני סכנין ערכה השבוע בדיקה לכל שחקני הקבוצה והיום (חמישי) התברר כי גם המגן עלי עותמאן והקשרים איהאב גנאים ובירם כיאל נדבקו בנגיף ונכנסו לבידוד. במועדון סיפרו כי רק חלק מהתוצאות התקבלו ולכן הוחלט לעצור בשלב זה את האימונים.

בסכנין סיפרו שסלע, שכאמור נמצא חיובי לאחרונה, לא נכח באימוני הקבוצה השבוע ולכן האמינו במועדון כי הבדיקות יחזרו שליליות, אך כאמור הופתעו כאמור לגלות ששלושת השחקנים חיוביים לנגיף והם נמצאים בספק גדול למשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה בעוד תשעה ימים.

עותמאן, שסובל מתסמינים, שוחח הבוקר עם ספורט1 ושיתף בתחושות: "עברתי ימים קשים ואני מקווה שאני קרוב להתאוששות. אני לא מאחל לאף אחד לחלות בנגיף הזה, זו הרגשה ממש לא פשוטה".

אם לא די בהתפשטות הקורונה, בקבוצה מהמגזר חוששים מאוד גם ממצבו של נייג'ל האסלביינק שסובל מפציעה בכף רגלו. החלוץ אמנם עבר לאחרונה בדיקות שהראו כי הוא לא סובל מפציעה חמורה, אך הוא ממשיך להתלונן על כאבים ומדאיג מאוד את הצוות המקצועי והרפואי.

נייג'ל האסלביינק | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי