רוצ'ט נפצע, חשש בק"ש שייעדר תקופה ארוכה

אדריאן רוצ'ט | שלומי טובה

הקשר נפגע בברכו ויעבור צילום. גם קהת לא כשיר, השניים לא ישחקו מול בית"ר ירושלים בשבת הבאה. שרצקי הבהיר שהוא לא מתכוון לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות, שחקן: "אם לא נביא חיזוק שוב נסתבך בתחתית"

(גודל טקסט)

רוב קבוצות ליגת העל כבר עומלות על רכש ומחפשות חיזוק. חלקן אף החתימו כבר מספר שחקנים. בקריית שמונה, לעומת זאת, אין חדש ולא נראה גם שיהיה חדש בחודש הקרוב. הבעלים, איזי שרצקי, ציין בפני אנשי הקבוצה כי אינו מתכוון להביא חיזוק ושהוא מאמין בסגל הקיים.

בקרב אנשים אחרים במועדון, מאמינים וחוששים שמה שיש כרגע לא יספיק. שחקן בקבוצה אמר: "אם לא נביא חיזוק אז שוב נסתבך בתחתית. העונה במיוחד חייבים סגל רחב ואיכותי".

אחת הסיבות שהביאו את איזי להחלטה לא לצרף שחקנים נוספים היא העובדה שבמהלך השבועות האחרונים ניהלו בקריית שמונה שיחות עם האקס ג'יימס אדניי ואף הגיעו לסיכום איתו, אך לבסוף השחקן החליט שלא לחזור לישראל.

בשבת הבא הקבוצה תחזור אל המגרשים ומצפה לה משחק קשה מול בית"ר ירושלים, אליו תגיע בסגל חסר. רועי קהת פצוע במפשעה, לא מתאמן כבר שבוע וצפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא. גם אדריאן רוצ'ט נפצע בברכו, יעבור צילום בימים הקרובים וקיים חשש שמדובר בפציעה רצינית שתשבית אותו לפרק זמן ארוך.

רועי קהת | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי