לא רק פרץ? במכבי ת"א חוששים שגם גלזר ייעדר נגד מכבי חיפה

דור פרץ חוגג, דן גלזר | אודי ציטיאט

הקשר שנפגע נגד בית"ר ירושלים מתאמן בחדר הכושר בלבד, חברו ספג צהוב חמישי ובוודאות לא יעמוד לרשות ואן לוון במשחק העונה והאלופה נערכת לאפשרות שקארצב יצטרך לחפות על חסרונם. ג'ראלדש בתמונת ההרכב לנתניה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן במרץ לקראת חזרת ליגת העל בשבת הבאה, אז היא תתארח אצל מכבי נתניה וארבעה ימים אחר כך כבר תארח את "משחק העונה" נגד מכבי חיפה, מפגש שבהחלט עשוי לחרוץ גורלות באשר לעונת המשחקים הנוכחית לאור פער של שמונה נקודות בין הקבוצות.

לאימוני מכבי תל אביב הצטרף השבוע אנדרה ג'ראלדש, ששב למועדון אחרי חצי שנה באפואל ניקוסיה, אולם במועדון טרם קיבלו החלטות בכל הנוגע לשינויים נוספים בסגל במהלך חלון ההעברות שייפתח רשמית בשבוע הבא. כידוע, בן ביטון עזב מיד לאחר החזרת ג'ראלדש והצטרף להפועל תל אביב.

עד המשחק נגד מכבי נתניה נותרו עוד שמונה ימים, אבל בשלב זה בקבוצה מטילים ספק לגבי האפשרות שדן גלזר יהיה כשיר למפגש. הקשר נפצע לפני 11 ימים נגד בית"ר ירושלים בשרירי הבטן ובשלב זה עורך אימונים בחדר הכושר בלבד, אך המטרה היא לנסות להכשירו למפגש הקרוב או לפחות למפגש מיד אחר כך נגד מכבי חיפה. מי שנמצא בכוננות הוא עדן קארצב, גם לאור העובדה שבמשחק נגד מכבי חיפה ב-27.1 ייעדר בוודאות דור פרץ שספג כרטיס צהוב חמישי מול בני יהודה.

קארצב. בכוננות לאור מצבם של גלזר ופרץ | דני מרון

בכלל, מול מכבי נתניה בשבת הבאה המאבק על ההרכב יהיה גדול יותר בעיקר בחלק האחורי, כשהקפטן שרן ייני, אשר ישב על ספסל המחליפים נגד בני יהודה, וכן שחר פיבן ששב לרוטציה של המאמן פטריק ואן לוון, נמצאים בתמונת ההרכב וכמוהם גם ג'ראלדש, שמיעט לשחק באפואל בשבועות האחרונים.

בכל הנוגע לחלוץ איתי שכטר שלאחרונה העביר מסרים על דרישתו לשחק, בקבוצה ממתינים להתפתחויות. שכטר הוא דמות אהודה מאוד בחדר ההלבשה של מכבי ת"א והמאמן פטריק ואן לוואן יהיה חייב להחליט כיצד להתנהל מולו. הצעות רשמיות טרם הונחו על שולחן מכבי ת"א, אבל נכון להיום ספק אם החלוץ ימשיך מעבר לחוזהו שיסתיים בתום העונה.

שכטר. עדיין אין הצעות רשמיות | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי