ב"ש עוקבת אחרי ברדע ותומר, אבוקסיס מעורב בהכנות לעונה הבאה

ניר ברדע | מאור אלקסלסי

לקראת פתיחת חלון ההעברות, בבירת הנגב בוחנים את מועמדותם של בלם מ.ס אשדוד ושחקן ההתקפה של רעננה. הסתיים שלב השיחות עם נציגי ויטור וז'וסואה, השחקנים יוזמנו לפגישות ולאחריהם יואצו המגעים גם עם המאמן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

משחקה הבא של הפועל באר שבע ייערך רק ביום שני הבא (25.1) נגד הפועל חדרה, ובקבוצה מנצלים את "פגרת הקורונה" כדי להאיץ את האפשרות להתחזק בחלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא, כמו גם לעשות צעדים ראשונים בהיערכות לעונה הבאה.

האזרוח של מריאנו בריירו טרם אושר על ידי ההתאחדות, אבל אמור עד תחילת השבוע הבא להפוך לרשמי וכך תזכה הקבוצה לאפשרות להנחית שחקן זר נוסף. יחד עם זאת, במועדון בודקים גם אפשרויות בשוק הישראלי וכחלק מהחיפושים אחר בלם ושחקן כנף סומנו ג'ואל אבו חנא, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, ומתברר שגם בלם מ.ס אשדוד ניר ברדע (שגם בית"ר ירושלים בעקבותיו) וכן שחקן ההתקפה יואב תומר מהפועל רעננה.

לקראת חזרת הליגה, סינטיהו סלליך לא התאמן אתמול, אבל זאת על מנת לאפשר לו מנוחה, בעוד עמית ביטון חזר להתאמן אתמול וייתכן שיהיה בסגל. לעומתם, מי שסיים את העונה הוא הקשר גל לוי שעבר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת. לוי היה פצוע מאז תחילת העונה, אז שיחק במסגרת גביע הטוטו ואלוף האלופים, וכעת יתחיל בשיקום שלאחר הניתוח.

במועדון סיימו את השיחות עם סוכנם של ז'וסואה ומיגל ויטור ובשבוע הבא יזמנו את השחקנים עצמם לשיחות. גם אנתוני וארן וסלליך יזומנו. יוסי אבוקסיס אמור לחתום על חוזה לשנתיים, כשייתכן שיהיה מורכב מאופציה לעונה השניה. הוא יזומן לפגישה לאחר תחילת המגעים עם השחקנים, אך מעורב בכל נושא העונה הבאה.

יואב תומר חוגג
במעקב של הפועל ב"ש. תומר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי