בחדרה רותחים: חטאב ניצל סעיף בחוזהו ועזב, צפוי לחתום בבני יהודה

עובדייה חטאב, ניק בלקמן | אריאל שלום

הבלם נפרד ברשתות: "החלטתי מסיבות אישיות לממש את האופציה שיש לי בחוזה ומאפשרת לי להשתחרר". במועדון נדהמו לגלות שהשחקן בדרך לשכונת התקווה: "אם זו ההתנהלות, עדיף שלא יהיה פה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה המומה מהודעתו של הבלם עוביידה חטאב, שכתב היום (שישי) ברשתות החברתיות כי הוא מימש אופציה שהייתה לו בחוזה והפך לשחקן חופשי. הבלם, שהצטרף לקבוצה מהשרון רק לפני כחודש וחצי, הוסיף כי בקרוב הוא יחתום בקבוצה חדשה ולספורט1 נודע כי מדובר בבני יהודה. הצדדים צפויים להיפגש בים ראשון והשחקן צפוי להצטרף באופן רשמי לקבוצה משכונת התקווה.

לספורט1 נודע כי לאחרונה נערכה שיחה בין ראשי חדרה לבין חטאב, במהלכה הוצע לו שדרוג בשכרו עד תום העונה. השחקן, שלא אהב את ההצעה, ביקש זמן לחשוב ובמועדון טוענים שבמקביל הוא החל לחפש לעצמו אופציות אחרות. לאחר הודעתו של השחקן היום ברשתות החברתיות, נערכה שיחה בינו לבין המנכ"ל אלי דגני, בה הבהיר הבלם כי הוא החליט לעזוב מסיבות אישיות ולא כלכליות, אך למועדון כאמור נודע כי בני יהודה עומדת מאחוריו.

גורם בחדרה לספורט1: "אם זו ההתנהלות שלו, עדיף שלא יהיה חלק מהמועדון וילך לקבוצה אחרת. ההתנהגות שלו מבישה. הוא קיבל מאיתנו במה אחרי כל מה שהוא עבר והחליט לעזוב ללא שום התראה מוקדמת". מי שהופתע יותר מכולם היה המאמן שרון מימר, שלא היה מודע להתפתחויות. האחרון האמין בשחקן לאורך כל הדרך והתעקש כי מקומו בהרכב, על אף שבהנהלה הציעו לו לשתף בלמים אחרים.

עובדייה חטאב, חנן ממן | שלומי גבאי

חטאב הסביר: "אחרי חודש וחצי אינטנסיביים של עשרה משחקים עם הפועל חדרה, החלטתי מסיבות אישיות לממש את האופציה שיש לי בחוזה ומאפשרת לי להשתחרר מהקבוצה ולהפוך להיות שחקן חופשי. תודה רבה לכל אדם ואדם שקשור למועדון הפועל חדרה ובהצלחה בהמשך".

"בעזרת השם בהמשך אחליט ואודיע היכן אשחק העונה. הגעתי להפועל חדרה כשהיא הייתה במקום האחרון עם נקודה אחת, הצלחנו להשיג יחד 13 נקודות עם 3 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו בעשרת המשחקים האחרונים, שעזרו לקבוצה לחזור לליגה ועכשיו הכל פתוח", סיכם.

עובדייה חטאב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי