רשמית: יונס מלדה חתם בגנט לארבע שנים וחצי

יונס מלדה | גנט, רשמי

חלוץ מכבי נתניה בן ה-21 עזב לקבוצה הבלגית, ששילמה עבורו כמיליון יורו וחצי. המנהל המקצועי: "הוא בחור עם המון פוטנציאל ויכולות מעניינות". גולדשטיין: "שמחים להגשים לו את החלום האירופי"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מעברו של יונס מלדה לגנט הפך הערב (שישי) לרשמי, אחרי שמכבי נתניה הודיעה על פרידה ממנו ובמקביל הקבוצה הבלגית הכריזה על צירופו, עבורו שילמה קצת יותר ממיליון יורו וחצי. מלדה בן ה-21 חתם בגנט לארבע שנים וחצי, כאשר נתניה תקבל אחוזים במקרה של מכירה עתידית. יש לציין כי היהלומים חתמו על הסכם סודיות עם המועדון הבלגי בנוגע לפרטי העסקה, אך בכל במקרה שמלדה יחזור לישראל בעתיד, ליהלומים לא תהיה זכות ראשונים לצרפו.

"המועדון מאחל ליונס הצלחה מרובה ומאמין כי הוא ייצג אותנו בכבוד, כפי שעשו קודמים אשר יצאו לעשות חיל ברחבי אירופה, תוך שמירת הערכים עליהם חונך", נמסר ממכבי נתניה. "בהזדמנות זו, יש להודות לסוכן השחקנים דודו דהאן על הסיוע בעסקה". מנכ"ל המועדון, ניב גולדשטיין, הוסיף: "שמחים להגשים את החלום האירופי לשחקני המועדון ומקווים להמשיך לייצא כמה שיותר שגרירים למועדוני כדורגל מובילים באירופה".

מלדה כבש שבעה שערים ובישל שניים נוספים ב-15 הופעות בליגת העל העונה. המנהל המקצועי של גנט, טים מאת'יס, התייחס לרכש הטרי: "יונס הוא שחקן התקפה עם רגל ימין, שיכול לשחק במרכז וגם בכנף. יש לו יציאה מהירה מהמקום, הוא משחק עם המון מסירות והוא בעל יכולות פיזיות טובות. הוא בחור עם המון פוטנציאל שכבר צבר ניסיון למרות גילו הצעיר, יש לו איכויות מעניינות שקרוב לוודאי יוסיפו לנו ערך בליגה הבלגית. טווח השיפור שלו גדול ואני בטוח שהוא ימשיך להתקדם תחת המאמן שלנו".

יונס מלדה חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי