בהובלת קלינגר ואיינבינדר: הפועל ת"א מתחילה בתיקון

ניר קלינגר | ברני ארדוב

המאמן זוכה לגיבוי מהבעלים: "מקצוען. מאמינים שיחזיר את הקבוצה למקום הראוי לה, השחקנים שצירפנו ייתנו לו את הכלים". השחקנים נלהבים מהקשר: "מנהיג, מדהים ומחבר בין צעירים לוותיקים". שחקני הרכש יפתחו בשבת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ששינתה את פניה וצירפה מספר שחקני חיזוק לסגל, הפועל תל אביב תפתח היום (ראשון) בהכנות למשחק הביתי נגד הפועל חיפה בשבת, בו תרצה להתחיל לתקן את הסיבוב הראשון הנוראי שרשמה. המאמן ניר קלינגר קיים שיחות עבודה עם בעלי המועדון וזוכה לאמונה מצדם. אחד מבעלי המועדון אמר: "כל הבעלים תומכים בקלינגר. הוא המנהיג, הוא מקצוען, משקיען ונותן את כולו עבור המועדון. מרגישים את זה. כולנו מאמינים באיכויותיו וביכולתו המקצועית להחזיר את הפועל תל אביב למקום הראוי לה בכדורגל הישראלי. השחקנים שצירפנו יתנו לו את הכלים להצליח ואנחנו משוכנעים שניר יצעיד אותנו להמשך עונה מוצלחת".

לידור כהן, דן איינבינדר, אופק ביטון, בן ביטון, שלומי אזולאי וגיל יצחק הצטרפו במהלך השבועות האחרונים ונכון לעכשיו תהיה עצירה זמנית בגזרת הרכש, עד שיתברר עתידו של הקשר עמנואל בואטנג המבוקש בבני יהודה, זאת למרות שסוכנים שונים הציעו לאדומים לבחון או להחתים שחקנים זרים. "המצב השתנה. יש עכשיו סגל רחב ואיכותי, לפני כן היה מצב שהיינו לחוצים על ההרכב. יש אמונה גדולה בכל שחקן שיעלה בשבת, הבאנו את השחקנים הנכונים כדי לשנות את התוצאות ולהכניס רוח חדשה למועדון ולאוהדים", אמר בכיר בצוות המקצועי.

שחקנים בהפועל תל אביב חשים בשינוי לטובה במתחם האימונים: "קיימת אווירה חדשה ואמונה שהדברים ישתנו בקרוב. איינבינדר הוא המנהיג על המגרש, הוא מדהים ומחבר בין הצעירים לוותיקים. מחכים כבר למשחק נגד הפועל חיפה בשבת".

איינבינדר. המנהיג החדש באדום | הפועל תל אביב

בשורות מעודדות הגיעו גם מכיוונו של הקפטן עומרי אלטמן, שנראה מחויך לאחר שנמצא הפתרון לנושא הקיצוץ בשכרו. מסתמן כי מלבד גיל יצחק, כל שחקני הרכש מתוכננים לפתוח בהרכב, כולל שלומי אזולאי שהתאמן לראשונה שלשום. מי שימשיך להיעדר הוא הבלם הפצוע אדי גוטליב, שמתקשה לחזור לאימונים בשל מתיחה בשריר הירך ומושבת לעוד 10 ימים עד שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי