בן בסט נפצע באימון הבוקר ועלול להיעדר תקופה ארוכה

עדן בן בסט | שלומי גבאי

החלוץ יעבור בדיקת אולטרסאונד. בוריץ' החלים ועשוי לפתוח לראשונה מאז נובמבר, תורג'מן ינחת מחר בישראל וצפוי לעלות מהספסל נגד הפועל תל אביב. גם: סילבס רוצה בלם זר, בר כהן בדרך החוצה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עדן בן בסט, שהחלים לאחרונה מקורונה, נפצע הבוקר (ראשון) באימון הפועל חיפה ובמועדון חוששים שהחלוץ הוותיק ייעדר תקופה ארוכה. החשש הוא שבן בסט סובל מקרע בשריר הארבע ראשי והוא יעבור בקרוב בדיקות אולטרסאונד על מנת לאבחן את חומרת הפגיעה ומשך ההיעדרות.

בתוך כך, שביעות רצון בצוות המקצועי של הפועל חיפה מצירופו של אלון תורג'מן, שצפוי לשדרג משמעותית את החלק הקדמי של הקבוצה. במועדון ציפו מקייס גאנם ו-וויליאם אגאדה להיות משמעותיים יותר העונה, אך הם כבשו ביחד שלושה שערי ליגה בלבד ב-15 הופעות משותפות, סבלו גם מפציעות ולא הצליחו לספק את הסחורה.

תורג'מן, שהבקיע 12 שערי ליגה במדי הפועל חיפה בעונת 2017/18 וסייע לה לזכות בגביע המדינה, צפוי לנחות מחר (שני) בישראל ולהצטרף לאימוני הקבוצה. כרגע נראה שהחלוץ שרשם העונה שתי הופעות בלבד במדי אוסטריה וינה ישולב בהדרגה ולכן הוא צפוי לפתוח את המשחק מול הפועל ת"א על הספסל ולהשתלב במחצית השניה.

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי

סוג של רכש נוסף שיקבל המאמן חיים סילבס הוא יסמין בוריץ', ששב מפציעה ארוכה ובהפועל חיפה מאמינים שהוא יהיה כשיר לחלוטין כבר במשחק הקרוב. כזכור, השוער נפצע במדי נבחרת בוסניה ולא שיחק בליגת העל מאז תחילת חודש נובמבר. בהיעדרו של רן קדוש שנפצע גם הוא, חשיבותו של בוריץ' מכרעת. שחקן נוסף שמתאושש וצפוי לחזור בקרוב לאימונים הוא הבלם מיקי סירושטיין.

ומה בנוגע לרכש? נראה שבהפועל חיפה לא מסתפקים בתורג'מן וסילבס מחפש בלם, ככל הנראה זר. אתמול נפרדה הקבוצה מעידו לוי שחתם בהפועל חדרה והמאמן מעוניין למצוא שחקן שיעבה את הסגל. מי שעשוי לעזוב את הפועל חיפה הוא הקשר בר כהן, שהצטרף בהשאלה ממכבי תל אביב אך לא זוכה לדקות משחק ועשוי לחזור לשורות בית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית.

יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי