תמורת 140,000 יורו: ניר ברדע עובר להונבד ההונגרית

ניר ברדע | מאור אלקסלסי

הבלם, שעמד לסיים את חוזהו בסוף העונה ולא היה בתכניות של רן בן שמעון, יצטרף לקבוצה של אישטוון פישונט ולא יגיע לבאר שבע, אליה היה מועמד לאחרונה. מאשדוד נמסר: "החלטנו לאפשר לו להגשים חלום"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לכדורגל הישראלי יהיה בקרוב נציג בליגה הבכירה בהונגריה: ניר ברדע נפרד הבוקר (ראשון) ממ.ס אשדוד ויטוס לחתום בשורות בודפשט הונבד, באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן. אשדוד תקבל עבורו 140,000 יורו.

מאשדוד נמסר: "מועדון ספורט אשדוד רוצה להודות לשחקן ניר ברדע על שנים מדהימות בהן היה לאחד משחקני ההגנה המובילים בקבוצה. לקראת סיום חוזהו בסוף העונה הנוכחית קיבל ניר הזדמנות לשחק בחו"ל בקבוצת בודפשט הונבד. בעקבות ההצעה החליט מועדון ספורט אשדוד לאפשר לברדע להגשים את חלומו. אנו רוצים להודות לו על תקופה מדהימה יחדיו ומאחלים לו המון בהצלחה בדרכו החדשה".

הבלם בן ה-24 היה שחקן הרכב קבוע בקבוצה מעיר הנמל בעונה שעברה, אולם העונה חלה ירידה במעמדו והמאמן רן בן שמעון העדיף על פניו את הצמד טימותי אוואני וננאד סבטקוביץ'. על כן, ברדע ששותף רק בשישה משחקים העונה, לא היה בתכניות המקצועיות להמשך ובעקבות כך קיבל את האישור לעזוב כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

בימים האחרונים ברדע החזיק ממספר קבוצות בליגת העל ואף זכה למעקב מצד הפועל באר שבע, אך בסופו של דבר בחר לצאת להרפתקה בחו"ל וישחק מחוץ לישראל לראשונה בקריירה. בכך תחזיק הונבד בשחקן ישראלי עונה שנייה ברציפות, לאחר שאשתקד שיחק בשורותיה השוער רובי לבקוביץ'. את הקבוצה מאמן אישטוון פישונט, שחקן העבר האגדי של בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, שלבש גם את מדיה של אשדוד.

ניר ברדע | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי