שבעה נדבקים בסכנין, שפועלת לדחות את המשחק מול מכבי חיפה

אוסאמה חלאילה | אריאל שלום

האסלביינק, אוסאמה וחילו חלאילה נמצאו חיוביים לנגיף והקבוצה מהמגזר לא התאמנה מיום רביעי, כשחלק מהבדיקות טרם חזרו. במועדון חוששים כי יימצאו מאומתים נוספים. מנהלת הליגות ומשרד הבריאות יכריעו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הקורונה ממשיכה להכות בבני סכנין. הבוקר (ראשון) נודע כי רשימת המאומתים במועדון עומדת כבר על שבעה וזאת לאחר שאוסאמה חלאילה ואחיו הצעיר חילו נמצאו חיוביים לנגיף ובשעות הערב התברר כי גם נייג'ל האסלביינק נדבק. השלושה הצטרפו לעלי עותמאן, איהאב גנאים, בירם כיאל ועוזר המאמן הראל סלע, שנמצא חיובי לפני כשבוע.

במועדון מקווים שהמשחק מול מכבי חיפה ביום שבת יידחה. "זו מכה קשה עבורנו", אמרו הבוקר בקבוצה, שם חוששים כי יתגלו בקרוב מאומתים נוספים וזאת מכיוון שמספר שחקנים טרם קיבלו את התשובות לבדיקות שנערכו אתמול. בינתיים, סכנין טרם חזרה להתאמן וההחלטה לגבי ההתמודדות בסמי עופר צפויה להתקבל על ידי מנהלה הליגות ומשרד הבריאות ביממה הקרובה.

בשל העובדה שהקבוצה לא התאמנה מיום רביעי, וזאת בגלל החשש מהדבקה, בסכנין מפעילים לחץ כבד על ראשי המנהלת לדחות את המשחק וטוענים לחוסר ספורטיביות. מעבר לחיוביים לקורונה, המאמן ניסו אביטן ייאלץ להסתדר גם ללא עטאא ג'אבר המורחק וככל הנראה בלי נייג'ל האסלביינק שנפצע ונמצא בספק להתמודדות.

ומה קורה לגבי אסמאעיל ריאן, שנמצא חזק על הכוונת? לספורט1 נודע כי הקשר נוטה שלא לקבל ההצעה שהוגשה לו מסכנין ובשלב זה מעדיף להישאר בבקבוצת אדאנספור מליגת המשנה הטורקית, אך הצעה משופרת מהקבוצה מהמגזר בהחלט עשויה לגרום לשנות את דעתו.

נועם כהן, איסמעיל ריאן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי