בסביבת רוקאביצה ממתינים להצעה הכספית של מכבי חיפה

ניקיטה רוקאביצה | דני מרון

הירוקים יציעו למלך שערי הליגה חוזה לשנתיים נוספות, מקורביו מבהירים כי ברצונו להישאר בישראל ומקווים שהשכר יהיה לרוחו. בכרמל הגיבו להתפרצות הקורונה בסכנין: "אין שום סיבה לדחות את המשחק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר מנוחה שקיבלו השחקנים במהלך סוף השבוע, מכבי חיפה תגביר את ההכנות לקראת חזרת ליגת העל והמשחקים מול בני סכנין (שבת) ומכבי תל אביב (רביעי). כעבור 15 מחזורים, הירוקים מוליכים את הטבלה בהפרש של שמונה נקודות על פני הצהובים והם יקוו להמשיך את המומנטום בדרך לאליפות ראשונה מזה עשור.

באשר למשחק הקרוב מול סכנין, בחיפה הגיבו הבוקר להתפרצות הקורונה בשורות הקבוצה מהמגזר, שפועלת על מנת לדחות את ההתמודדות בסמי עופר. "יש נהלים ברורים ואין שום סיבה לדחות את המשחק בגלל חמישה שחקנים שנמצאו חיוביים לנגיף. לא קיבלנו שום הודעה בנושא ואנחנו ממשיכים בהכנות שלנו כרגיל", הבהירו במועדון הירוק.

אם בסופו של דבר יוחלט שהמשחק מול סכנין יידחה, מוחמד אבו פאני המוצהב ייעדר מול מכבי תל אביב. כידוע, הקשר פרק לאחרונה את כתפו וגם ככה נמצא בספק, אבל במועדון עושים מאמצים להכשירו ל"משחק העונה" בבלומפילד ומקווים שהוא יוכל לקחת בחלק. משני המשחקים אמור להיעדר חוסה רודריגס שסובל מפציעה.

ז'וסואה, מוחמד אבו פאני | דני מרון

ומה קורה בגזרת עומר אצילי? שחקן הכנף נמצא בתמונת ההרכב למשחק בסכנין, כאשר צ'רון שרי אמור לעבןר שחק באמצע. לגבי ניקיטה רוקאביצה, מלך שערי הליגה צפוי להיות מוזמן בקרוב לפגישה עם ראשי חיפה, שיציעו לו חוזה לשנתיים נוספות עם שכר משודרג, בדיוק כפי שקרה לאחרונה עם שרי.

בסביבת רוקאביצה סיפרו הבוקר כי הוא אמנם זוכה למספר הצעות מקבוצות במזרח, אך משפחתו רוצה להמשיך בישראל והשחקן ומקורביו מקווים שההצעה הכספית של חיפה תהיה הוגנת ולרוחו. גם סאן מנחם ורז מאיר יקבלו הצעה לחתום על חוזה חדש וזאת לאחר שביססו לאחרונה את מעמדו כמגנים המובילים של מכבי חיפה.

ניקיטה רוקאביצה, עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי