עקב הפרת נהלי הקורונה: המנהלת תקנוס את סכנין ב-10,000 ש"ח

הראל סלע | דני מרון

המנכ"ל ניקולס לב שלח מכתב למוחמד אבו יונס והודיע על העונש, כיוון שהמועדון עדכן באיחור של שלושה ימים על כך שעוזר המאמן הראל סלע חש בתסמינים ונדבק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מנכ"ל מנהלת הליגה ניקולס לב שלח היום (ראשון) מכתב לחבר הנהלת בני סכנין מוחמד אבו יונס, בו הוא טען להפרת נהלי קורונה מצד המועדון. במכתב, שהגיע לידי ספורט1, כתב לב כי הוא החליט לקנוס את המועדון ב-10,000 ש"ח שיירדו מתוך התמריץ (400,000 ש"ח) שעובר לכל קבוצה בליגת העל בגין עמידה בהנחיות משרד הבריאות.

תחת הכותרת "הפרת נהלי הקורונה", כתב לב לאבו יונס: "עוזר מאמן הקבוצה הראל סלע גילה תסמינים לנגיף הקורונה ולמחרת עבר בדיקה. חרף נהלי הקורונה, המחייבים הודעה מיידית על כל שחקן או איש צוות שלא חש בטוב ומבצע בדיקה, הודעתכם למנהלת הועברה באיחור של שלושה ימים". למעשה, במנהלת רואים בהתנהלות של סכנין כהפרה בוטה של נהלי הקורונה ולפיכך הוחלט לקנוס את המועדון בסכום הזה.

כזכור, עוזר המאמן הראל סלע נמצא חיובי לפני כשבוע והבוקר מניין נשאי הקורונה בקבוצה עלה לשישה בסך הכל. הקבוצה לא התאמנה מאז יום רביעי ולכן פעלה מול המנהלת במטרה לדחות את משחקה הקרוב נגד מכבי חיפה בשבת, אך בינתיים קיבלה את האישור לחזור לפעילות ושחקני הקבוצה שנמצאו שליליים זומנו לאימון הערב, מה שאומר כי המפגש צפוי להיערך כמתוכנן.

שחקני בני סכנין | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי