אוהד כדורגל נעצר בחשד להנחת הרימון בבית משפחת אצילי

עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

כשבוע לאחר האירוע הקשה בחולון, עוד טרם חתימת הקשר במכבי חיפה, נעצר חשוד במעשה והובא לחקירה. במשטרה לא מרחיבים לגבי זהותו וזאת בשל העובדה שישנו לפחות חשוד נוסף שצפוי להיעצר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

פרטים חדשים בפרשת הנחת רימון ההלם מחוץ לבית הוריו של עומר אצילי: שישה ימים מאז האירוע הקשה, עוד לפני שהקשר חתם רשמית והוצג במכבי חיפה, היום (שני) נודע כי נעצר חשוד במעשה והוא נחקר ושוחרר.

הצעיר שנעצר קשור לאוהדי אחת הקבוצות בליגת העל ובמשטרה לא מרחיבים בשלב זה לגבי זהותו. הסיבה: במצלמות האבטחה זיהו אופנוע ועליו שני רוכבים, כך שברור שיש חשוד נוסף שאמור להיעצר בקרוב. חשיפת זהותו של הצעיר שנעצר היום, עוד לפני שהוא מובא להארכת מעצר, עלולה לסכן את מעצרו של החשוד השני, שטרם נעצר, ולאפשר לו להיערך לקראת חקירתו. יש לציין כי במשטרה כבר יודעים את זהותו. באשר לצעיר שנעצר היום, הוא יובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר.

הרימון, אותו גילתה אמו של הכדורגלן בפתח ביתה, לא הופעל ולא התפוצץ. מאז נבדקו מספר כיווני חקירה שונים על ידי המשטרה, כאשר יממה לאחר המקרה גברו ההערכות כי האחראים למעשה הינם אוהדי כדורגל. המעבר של אצילי למכבי חיפה מאפואל ניקוסיה, אליה הגיע בתחילת העונה ממכבי תל אביב, לווה במחאות רבות שאף הגיעו אל ביתו של הבעלים יעקב שחר.

עורך דינו של אצילי, עדי כרמלי, אמר לפני עצירת החשוד: "האינטרס הכי גדול הוא שהחקירה תתנהל בלי לפגוע בה ותגיע לסיומה. אני יכול לאשר כי במהלך התקופה האחרונה, מאז שהתפרסם דבר חזרתו של עומר לארץ, המשפחה ספגה, בין היתר בשיחות ובהודעות, איומים קשים ביותר שהשיא שלהם הוא הנחת רימון הלם מתחת לשטיחון בבית של ההורים. כל הקווים האדומים נחצו".

עומר אצילי בנתב"ג | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי