עבאס סואן קורא למגזר הערבי "לא להצביע לביבי" ומסביר מדוע

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | Alex Wong/Getty Images

שחקן נבחרת ישראל לשעבר התראיין אצל עודד בן עמי בקשת 12 והתייחס לבחירות הקרובות: "הוא מצפה שנאמין לו, אבל אי אפשר למחוק את הזיכרון שלנו". וגם: על מצבה של הרשימה המשותפת

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר עבאס סואן התראיין הערב (שני) בתכנית של עודד בן עמי בקשת 12 וקרא לציבור הערבי "לא להצביע לבנימין נתניהו" בבחירות הקרובות. "הוא מצפה שנאמין לו, אבל אנחנו לא שוכחים את ההתבטאויות של חברי הליכוד נגד המגזר שלנו. למרות אי שביעות הרצון מדברים שקורים ברשימת המשותפת, אנחנו נזכור לביבי הכל, אי אפשר למחוק את הזיכרון שלנו". הבהיר.

סואן ניתח את הסיטואציה מנקודת מבטו: "אני שומע את החיזורים אחרי הקול הערבי, אבל אני אומר לך בוודאות – הליכוד לא ייקחו אפילו חצי מנדט. לצערי הם כן יקבלו קולות מהמגזר הערבי, יותר מבכל זמן אחר, אבל לא בכמות שהם מצפים. ביבי מנסה בחברה הערבית ויש כאלה שמאמינים לו, הוא ייקח הרבה קולות וזה יפגע ברשימה המשותפת, אבל לא בכמות שהוא מצפה".

סואן סיכם: "הרשימה המשותפת תרד במנדט או שניים, אבל היא לא תתפרק. אם יהיה פילוג ברשימה זה יעשה בעיות בכל המגזר". לסואן בן ה-44, שהודיע על פרישה מכדורגל ב-2010, הייתה קריירה מפוארת. הוא הוביל את בני סכנין לזכייה היסטורית בגביע המדינה, שיחק גם במדי מכבי חיפה והפועל קריית שמונה וכבש שער דרמטי ובלתי נשכח במדי נבחרת ישראל מול אירלנד.

עבאס סואן | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי