באר שבע שיפרה את ההצעות, התקרבות עם ויטור וז'וסואה

מיגל ויטור, ז'וסוואה
מיגל ויטור, ז'וסוואה | דני מרון

הערכה: הבלם יסכם בימים הקרובים, הקשר שדרש שדרוג ממתין לתשובות בנוגע למספר סעיפים בחוזה. וארן וסלליך יקבלו הצעות לשנה בלבד. במועדון מבהירים: לא נפנה לשכטר כל עוד לא שוחרר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עתיד הכדורגל הישראלי עדיין לוט בערפל, אבל בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות, כל שהן נוגעות גם לעונה הבאה. ביממה האחרונה נרשמה התקדמות עם שניים מהשחקנים שזומנו לשיחות: הראשון הוא מיגל ויטור, שבאר שבע שיפרה את ההצעה שלו לעונה והוא נוטה לחתום. השני הוא ז'וסואה, שאיתו העסק מורכב יותר.

כזכור, בשבוע שעבר התברר כי במסגרת השיחות עם סוכנו, העלה השחקן דרישה לשדרוג שכרו, שנחשב לגבוה בקבוצה יחד עם חברו הפורטוגלי. במועדון שקלו את ההצעה ובשיחה האחרונה עם סוכנו העלו את ההצעה שהוגשה לו לשנתיים. "השיחות עם הסוכנים של השניים נמשכות, כשיהיה מה להודיע נודיע. אנחנו מאוד רוצים אותם בקבוצה ועושה רושם שגם הם רוצים להישאר", אמרו אתמול במועדון.

גם בתקשורת הפורטוגלית התייחסו למגעים עם השניים. אתמול פורסם כי השניים קיבלו הצעות, לשנה ושנתיים, ואם לא יסגרו הם לא פוסלים אופציה לעזוב את באר שבע בקיץ. מקורבים לעסקה אמרו אתמול: "כל עוד לא חתמו ברור שהכל אפשרי, אבל הנטייה שלהם היא כן לחתום". ההערכה היא שוויטור יסכם במהלך הימים הקרובים, בעוד שז'וסואה עדיין מחכה לשינוי מספר סעיפים, שחלקם נוגע ככל הנראה למענקים.

ז'וסואה, מיגל ויטור | דני מרון

לאחר ההתקדמות, במועדון הוחלט להמשיך ליעד הבא: החתמת אנתוני וארן וסינטיהו סלליך. בבאר שבע יזמנו את סוכנם גלעד קצב לשיחה, מה גם שהוא מיצג את אוהד לויטה שיקבל הצעה לעונה נוספת. בשלב זה, גם שחקני ההתקפה אמורים לקבל הצעה לעונה בלבד.

במועדון לא מנהלים בשלב זה מגעים עם איתי שכטר. בשבוע שעבר פרסמנו כאן על ההתעניינות של המועדון בשחקן ונראה שאם ישוחרר ממכבי תל אביב זה יהיה היעד המרכזי שלו. יחד עם זאת, פניה לשחקן תעשה רק לאחר שמכבי תל אביב תודיע רשמית שהיא נפרדת ממנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי