גאנם מתעקש לא לעבור ניתוח, הצגת תורג'מן נדחתה

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי

חלוץ הפועל חיפה ממשיך בטיפולים שמרניים. שחקן הרכש נחת, עבר בדיקות רפואיות ועבר אימון אישי קצר אך עדיין לא הוצג במועדון. בן בסט יעבור אולטרדסאונד, בר כהן חזר לליגה הלאומית

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר הצליחה הפועל חיפה להשלים את אחת העסקאות היותר מרשימות של חלון ההעברות 2021, כאשר הודיעה על צירופו של החלוץ אלון תורג'מן, שהתיר את חוזהו באוסטריה וינה, אליה הגיע כזכור מהפועל חיפה ב-2018 וכעת ינסה לסייע לה לטפס לחלק העליון ואולי גם לשחזר את הישג הזכייה בגביע המדינה מהקדנציה הראשונה. החלוץ היה אמור להיות מוצג היום (שלישי) במדי קבוצתו החדשה אך העניין נדחה ובמועדון טרם הודיעו על תאריך חדש.

תורג'מן, שחזר בחוזה לשנתיים וחצי תמורת כ-200 אלף דולר לעונה, שב אתמול מאוסטריה, הספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות וכן אימון אישי קצרצר. הגעת החלוץ להפועל חיפה היא קריטית לחלק הקדמי בעקבות הפציעות הרבות בקבוצה. קייס גאנם, כזכור, קרע לפני מספר חודשים את הרצועה הצולבת ובכל זאת המשיך לשחק. הוא נפצע שוב, ובשלב זה מעדיף לערוך טיפול שמרני ולא לעבור ניתוח שייאלץ אותו לסיים את העונה מוקדם מהצפוי.

מלבד גאנם, עדן בן בסט נפצע גם הוא ביום ראשון האחרון וקיים חשש לקרע בשריר הארבע ראשי. החלוץ הוותיק יעבור אולטרסאונד שימדוד את חומרת פציעתו. מלבד רז נחמיאס ועידו לוי שנפרדו מהקבוצה ועברו להפועל חדרה, גם בר כהן עזב אתמול רשמית וחזר לבית"ר תל אביב/בת ים.

אלון תורג'מן
שוב באדום-שחור של הפועל חיפה. תורג'מן | דני מרון

בינתיים, במועדון מנסים לשדר עסקים כרגיל ומתכוננים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, שאמור להיערך בשבת הקרובה (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט4).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי