עכשיו זה רשמי: הליגות הבכירות יחזרו לפעילות בסופ"ש

ליגת העל | מנהלת הליגה / ספורט1

הספורט חוזר: לאחר כארבע שעות של דיונים בממשלה, הושג הסכם בין משרד הספורט למשרד הבריאות: "צריך לתת נחת להמוני האוהדים בתקופה הקשה"

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורגל וליגת העל בכדורסל צפויות להתחדש בסוף השבוע הקרוב. לאחר יום ארוך של דיונים, משרד הספורט ומשרד הבריאות הגיעו לסיכום: ליגות הספורט הבכירות בישראל (ליגת העל וליגת ווינר סל) יחזרו בסופ"ש, תוך מתווה בידוד ביתי קפדני שישמור על בריאותם של השחקנים והצוותים המקצועיים. הליגה הלאומית לא תחזור בשלב זה.

כזכור ביציאה לסגר, הממשלה הבטיחה לשר הספורט, חילי טרופר ויו"ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, כי ליגת העל תחזור ב-23/01, אך לאחר ההחלטה על הסגר, היו קולות הזויים במשרד בריאות שקראו להמשיך עם ההשבתה שנכפתה על הספורט בישראל. לאחר לחץ של הגורמים הבכירים, ואישור שהתקבל ע"י ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הספורט ושר הבריאות, יולי אדלשטיין, הגיעו להסכם ובהמשך צפוי להיערך משאל טלפוני עם הדרג המקצועי שיאשר את ההחלטה באופן רשמי.

חילי טרופר, ארז כלפון
חילי טרופר, ארז כלפון | פלאש 90

שר הספורט, חילי טרופר, העלה בישיבת הממשלה את הצורך לאפשר החרגה יוצאת דופן עבור הליגות העליונות "בשל הסכנה לסגירתם ולפגיעה במפעלים הבינלאומיים", לאחר אישור ההחלטה אמר: "אני שמח שהמאמצים צלחו והליגות חוזרות. מדובר במאבק חשוב. צריך לקיים את הליגות גם מבחינה ספורטיבית וגם מבחינה כלכלית ובעיקר כדי לתת נחת להמוני האוהדים בתקופה הקשה הזאת. אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין על ההבנה והשותפות ולראשי מנהלות הכדורגל והכדורסל על העבודה המשותפת"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי