ירשים את לוזון? יואל אבוחצירה הצטרף לאימוני מכבי פתח תקווה

יואל אבוחצירה
יואל אבוחצירה | אריאל שלום

החלוץ, שלא שיחק כדורגל מאז קרע את הצולבת במדי קריית שמונה בפברואר 2020, ינסה להרשים את מאמן המלאבסים ולהשיג חוזה. לופטה צפוי לקבל שחרור, דיניז ייעדר מול אשדוד

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ממשיכה לחפש חיזוק להתקפה. מי שעשוי להצטרף אל המלאבסים הוא יואל אבוחצירה, אשר החל הבוקר (שלישי) להתאמן עם הקבוצה. החלוץ בן ה-24 הצטרף לאימונים, ינסה להרשים את המאמן גיא לוזון ולזכות בחוזה.

אבוחצירה, ששיחק בעונה שעברה בקריית שמונה, קרע את הרצועה הצולבת בחודש פברואר 2020 ומאז לא שיחק כדורגל. בסיום העונה הקודמת הוא שוחרר מהמועדון הצפוני, אחרי שבעונה הקודמת מצא פעם אחת את הרשת במסגרת הליגה ב-15 הופעות.

כמו כן, מלבד אבוחצירה, גיא לוזון רוצה לצרף גם שחקן זר לחלק הקדמי ולהגדיל את מצבת החלוצים. ברגע שיוחתם זר – ג'וסי לופטה עתיד לקבל שחרור אחרי שהתקשה להשתלב עד כה, רשם שמונה הופעות (רק שתיים בהרכב) ולא הצליח לכבוש.

ג'וסי לופטה | אודי ציטיאט

כמו שאר קבוצות הליגה, במכבי פ"ת ממתינים להחלטה הסופית של הממשלה האם משחקי המחזור ייערכו בסוף השבוע הקרוב או יידחו פעם נוספת. המלאבסים עתידים לארח את מ.ס אשדוד בשבת, ומי שצפוי להיעדר הוא מרכוס דיניז.

הבלם הברזילאי יחמיץ גם את המשחק מול הקבוצה של רן בן שמעון וככל הנראה גם את המשחק הבא מול הפועל חיפה (זאת במידה שהמשחקים ייערכו במועדים המתוכננים). דיניז נפצע במשחק מול מכבי תל אביב והוחלף בדקה ה-64, ומאז מתקשה לחזור לאימונים. מדובר במכה למכבי פ"ת, שכן הוא רושם עונה מצוינת עד כה ואחד האחראיים המרכזיים ליכולת הטובה בחלק האחורי של הקבוצה.

מרכוס דיניז | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי