עידן נחמיאס צפוי לצאת לחו"ל בסיום העונה

עידן נחמיאס | אריאל שלום

בלם הפועל קריית שמונה מסיים את חוזהו בקיץ ולמרות התעניינות מצד מועדונים בישראל, ינסה להגשים את החלום לשחק מעבר לים. קהת ורוצ'ט בספק למשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה היא אחת הקבוצות הבודדות שעדיין לא התחזקו במועד ההעברות של חודש ינואר, אבל היא גם עשויה להישאר כזו גם עם סגירת החלון לאור העובדה שהבעלים איזי שרצקי הבהיר כי בשלב זה הוא לא מחפש שחקנים חדשים ומאמין שהסגל הקיים מספיק טוב כדי להילחם על מקום בפלייאוף העליון.

מצד שני, בקבוצה מודים הבוקר (רביעי) שעליהם יהיה לעשות חושבים בנושא הגדלת הסגל הקיים, וזאת לאור העובדה כי מעתה ייערכו משחקים כל שלושה ימים כתוצאה מעצירת העונה בשבועיים האחרונים והצוות המקצועי מבין שיש צורך בעומק – ולראיה המשחק בשבת הקרובה נגד בית"ר ירושלים (החל מ-18:30 בספורט3), אליו כנראה תתייצב הקבוצה ללא הקשרים רועי קהת ואדריאן רוצ'ט שסובלים מפציעות קלים ונמצאים בספק.

באשר לרוצ'ט, בתחילת השבוע היה נראה שהפציעה שלו בברך תשבית אותו לתקופה ממושכת, אך הוא עשוי ליטול חלק כבר במשחק הקרוב.

אדריאן רוצ'ט | אריאל שלום

סאגה נוספת היא סביב עתידו של הבלם עידן נחמיאס. הקפטן הקבוצה מסיים חוזה בסיום העונה ולמעשה יכול כבר עכשיו לנהל שיחות מול מועדונים אחרים וכידוע זוכה להתעניינות מצד הגדולות כמו מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, אך בסביבתו ציינו כי יישאר בקריית שמונה עד לסיום העונה ואז יבחן אופציות בחו"ל. אחת הסיבות לכך היא שקריית שמונה תדרוש דמי השבחה גבוהים על השחקן וספק אם המועדונים בישראל יסכימו לשלם סכומים גבוהים, בעוד לחו"ל הוא יוכל לצאת ללא תמורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי