מאור בוזגלו סירב לברקוביץ': "שוקל בחיוב הצעה מקפריסין"

מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

הקשר בן ה-33, שאינו משחק העונה בהפועל ת"א, דחה הצעה מהפועל פ"ת ועשוי להגיע לאולימפיאקוס ניקוסיה. סוכנו לספורט1: "זו הצעה שמתאימה לו, הוא לא פוסל"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאור בוזגלו כלל לא משחק העונה. הוא נמצא בעיצומו של הליך בוררות מול הפועל תל אביב וכל שהוא זוכה בחודשים האחרונים זה להתאמן בשורות האדומים כחלק מהסכם פשרה, אבל האם בקרוב הוא ימצא את עצמו ביעד חדש? על פי דיווח בקפריסין, הקשר בן ה-33 נחשב למועמד מוביל לאולימפיאקוס ניקוסיה.

את ההצעה הביא סוכנו, עידן אבן אבו, שמייצג את בוזגלו מחוץ לישראל. בן אבו אישר את הדברים ואמר לספורט1: "נוצר קשר עם סוכנים בקפריסין. ההצעה של אולימפיאקוס נמצאת על הפרק, מאור שוקל אותה בחיוב ולא פוסל לעבור לליגה בקפריסין. זו הצעה שמתאימה לו. הוא מועמד ונראה איך דברים יתפתחו בהמשך. הוא שחקן חופשי ולמרות שהוא מתאמן בהפועל ת"א, הוא יכול לחתום לאלתר בכל קבוצה בישראל או באירופה".

בנוסף, בוזגלו דחה בימים האחרונים הצעה מאייל ברקוביץ' להצטרף להפועל פתח תקווה ולחזור לקדנציה שנייה במועדון. הקשר לא מעוניין לשחק בליגה הלאומית ומעדיף למצוא קבוצה בליגה העל, אשר גם בה יש לו התעניינות אך שום דבר לא הבשיל לרמה של משא ומתן, בטח שלא מתקדם.

מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

ובחשרה להצעה מקפריסין. באתר "Protathlima" ציינו כי בוזגלו נמצא בהליך משפטי מול הפועל ת"א ומכאן שיוכל להצטרף ללא תמורה ובעיקר התלהבו מהרזומה של הקשר והזכירו את מעבריו השונים בין קבוצות, בייחוד את עסקת 1.7 מיליון היורו למכבי תל אביב וממנה ב-2011 לסטנדרד ליאז' הבלגית.

לאחר 19 משחקים בליגה הקפריסאית, אולימפיאקוס ניקוסיה עם 24 נקודות במאזנה ובמרחק של שש נקודות מהקו האדום, כך שהיא זקוקה לשחקנים משמעותיים כדי לשרוד בליגה. בספטמבר האחרון נפרדה הקבוצה מעדי קונסטנטינוס, שהושאל לדיגניס אקריטס מורפו מליגת המשנה חודש וחצי אחרי שחתם באולימפיאקוס ניקוסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי