רודריגס: "מוריניו אמר לי שהם הולכים לתת לנו שביעייה"

הבכורה בריאל ("הרגע ששינה את חיי"), עתידו ("קיבלתי החלטות שגויות, אבל אני בונה את עצמי מחדש בחיפה") והמפגש עם "המיוחד" לפני המשחק נגד טוטנהאם ("הוא דאג לי כמו אבא"). קשר הירוקים בראיון בספרד

(גודל טקסט)

לקראת המשחק של ריאל מדריד הערב מול אלקויאנו בגביע המלך(רביעי החל מ-21:55, שידור ישיר בספורט3), בספרד ערכו ראיון עם חוסה רודריגס. למה דווקא הוא, אתם שואלים? לפני קצת יותר משמונה שנים, בסוף 2012, קשר מכבי חיפה ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הבלאנקוס, משחק בלתי נשכח מבחינתו שבמהלכו הוא גם כבש. היריבה: אותה אלקויאנו, גם אז בגביע המלך.

רודריגס נזכר: "המשחק הזה שינה את חיי, זה היה ללא ספק הרגע החשוב בקריירה שלי. בלי המשחק הזה לא הייתי מי שאני היום. אף אחד לא הכיר אותי לפני ואחריו כולם ידעו מי אני. לא ניתן להשוות את ריאל לשום מועדון בעולם. אני נהנה מהחוויות האלה עכשיו. שיחקתי עם כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה, הם גיבורי על".

על מערכת היחסים עם ז'וזה מוריניו, שהיה מאמן ריאל מדריד בזמנו והעניק לו את הבמה: "הוא ראה אותי מתאמן ומצאתי חן בעיניו, הוא רצה שאעשה בדיוק את אותו הדבר על המגרש וניסה להוריד ממני לחץ. הוא אמר לי שהוא שאני הולך להיות הצועני הכי מפורסם בעולם. המשחק הזה היה בשבילי מתנה משמיים. אלה רגעים שאני אזכור כל חיי. התמזל מזלי. אני עדיין השחקן הצעיר ביותר ששיחק במדי ריאל מדריד בליגת האלופות (17 ו-354 ימים), רק אדם אחד בעולם יכול לומר זאת וזה אני".

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

על עתידו: "חזרה לספרד בעתיד? קיבלתי החלטות שגויות לאורך הדרך, אבל אני בפרויקט טוב, בונה את הקריירה שלי מחדש במכבי חיפה ואני שמח שהדברים הולכים לי כמו שצריך. יש לי עוד יותר מעשר שנים לשחק כדורגל".

לסיום, רודריגס סיפר על המפגש המרגש עם מוריניו במשחק בו טוטנהאם דרסה את מכבי חיפה 2:7: "הייתי מתוח כמו לפני דייט, כי לא ידעתי אם הוא יזכור אותי או לא, אבל הוא זכר. הוא משוגע. הוא ניגש אליי באמצע תרגיל בחימום, אז התחבקנו והלכנו הצידה לדבר. הוא שאל אותי על הזקן שלי ואז התעניין במשפחה שלי ואמר לי לחסוך כסף כדי שאוכל לחיות טוב אחרי הכדורגל. הוא דאג לי כאילו הוא אבא שלי, ואז הוא אמר לי שהם הולכים לתת לנו שביעייה".

ז'וזה מוריניו, חוסה רודריגס | Adam Davy/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי