ורד: "אם היה קהל היינו עם עוד עשר נקודות. נסיים בטופ 4"

עידן ורד | דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "הפרסומים על השייח' בן ח'ליפה מפריעים? מי שלא יודע לעשות את ההפרדה לא יכול לשחק במועדון גדול". האזינו לדברים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עידן ורד, אחד הכדורגלנים המשפיעים והמוערכים ביותר בישראל, עלה אתמול (שלישי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM. מעבר לחזרת הכדורגל לפעילות, מאבק אותו הוא הוביל באומץ מהכיוון של השחקנים, קפטן בית"ר ירושלים דיבר גם על פתיחת העונה העגומה של הקבוצה.

ורד אמר: "נראה לי שאם היה קהל העונה, אז היינו עם עוד עשר נקודות. אבל בסדר, זה כבר משהו אחר. עשר נקודות, כן, חד משמעית. זה לא תירוץ שאין קהל, עשינו סיבוב לא טוב, גם אני באופן אישי, כולנו, אין תירוצים, אבל אני חי את הקהל שלנו ואת הדינמיקה של המועדון הזה".

האם כל הפרסומים על שייח' חמד בן ח'ליפה מחלחלים ומפריעים לשחקנים: "זה לא פוגע בנו. מי שלא יודע לעשות את ההפרדה הזאת לא יכול להיות בקבוצה גדולה שיש בה קהל ושיש בה לחץ וכל מיני דברים שהם לא בהכרח קשורים לכדורגל. זה לא תירוץ וגם היעדר הקהל זה לא תירוץ".

בית"ר מדורגת תשיעית, כאשר שלוש נקודות מפרידות בינה לבין הפועל חדרה שמתחת לקו האדום, אך ורד אופטימי לקראת המשך העונה ולא חושש לכוון גבוה: "אני בטוח שבסיבוב הנוכחי ובמשחקים שנותרו עד לסיום העונה זה ייראה אחרת. אני בטוח שאנחנו נסיים את העונה בטופ 4".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי