תורג'מן הוצג: "לא חושב שאי פעם מישהו קיבל כזו כמות של הודעות"

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | הפועל חיפה

החלוץ שעזב את אוסטריה וינה חתם לשנתיים וחצי בהפועל חיפה וקיבל את החולצה מספר 17: "נרגש להיות פה ורוצה כבר להחזיר לאוהדים". המטרות: "אני מאמין שאפשר להיות טובים יותר מאשר בעונת הגביע"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שסגר מעגל ושב לשורות הקבוצה אותה הוביל לזכייה בגביע המדינה בעונת 2017/18, אלון תורג'מן חתם היום (רביעי) באופן רשמי לשנתיים וחצי בהפועל חיפה, קיבל את החולצה מספר 17 והוצג במסיבת עיתונאים מרגשת. החלוץ, שהעדיף את הקבוצה של חיים סילבס על פני הצעות מקבוצות גדולות, חזר כידוע ארצה אחרי שנתיים וחצי במדי אוסטריה וינה ו-ויסלה קרקוב.

תורג'מן סיפר על התחושות: "אני באמת שמח ונרגש להיות פה, שמח שהכל נגמר על הצד הטוב ביותר ואני מאושר להיות כאן. יש לנו עכשיו הרבה עבודה. כל המהלך הזה היה די קצר. צריך להגיד תודה ליואב כץ על זה, הוא אמר לי תמיד שאני אחזור להפועל חיפה כשארצה ואני שמח שכך קרה. זה המון בזכותו, בזכות הצוות המקצוע ובזכות ההנהלה. אני נרגש ורוצה כבר לעלות על הדשא".

על התמיכה לה זכה מהקהל: "אני לא חושב שמישהו אי פעם קיבל כמות כזו של הודעות, אני מוריד את הכובע בפני האוהדים, הם עשו משהו שהוא פשוט בלתי נתפס. אני מת להחזיר להם כבר על הדשא ולפגוש אותם. אין לי יותר מידי מה להגיד. כיף לי להיות שוב בהפועל חיפה".

על חבריו לקבוצה ואימון הבכורה: "רוב השחקנים דיברו איתי לפני שחתמתי, היום אני הולך לראות אותם באימון ואני רוצה שנהיה משפחה כמו שהיינו אז. אני לא אשכח בחיים את עונת הגביע, זה היה משהו מיוחד. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות דברים כאלה ואפילו יותר טובים".

אלון תורג'מן, אורן שטרלינג
אלון תורג'מן, אורן שטרלינג | הפועל חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי