סילבס: "תורג'מן? כאילו מעולם לא עזב", החלוץ צפוי להיות בסגל בשבת

אלון תורג'מן, אורן שטרלינג
אלון תורג'מן, אורן שטרלינג | הפועל חיפה

במועדון מרוצים משחקן הרכש, שערך אימון בכורה מחודש ועשי לקבל דקות מול הפועל ת"א (שבת החל מ-14:45, ספורט4). המאמן פרגן. סירושטיין ערך אימון מלא, גם בוריץ' וקדוש החלימו ונאבקים על המקום בשער

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מתמוגגים מצירופו של אלון תורג'מן, שהוצג אתמול (רביעי) במסיבת עיתונאים וזאת לאחר שחתם רשמית לשנתיים וחצי ולאחר מכן ערך את אימון הבכורה המחודש שלו במדי הקבוצה איתה זכה בגביע בעונת 2017/18 וממנה יצא לשנתיים וחצי באוסטריה ובפולין.

תורג'מן יעמוד לרשותו של המאמן חיים סילבס כבר במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב (שבת החל מ-14:45, ישיר בספורט4) ובמועדון החמיאו לרכש הטרי: "אלון חלוץ נהדר, אין על כך עוררין, אבל החשיבות שלו מכרעת גם בחדרה ההלבשה. אנחנו שמחים שהוא שוב איתנו". גם המאמן עצמו חיים סילבס התייחס לחלוץ החדש: "אנחנו שמחים לקבלו בחזרה למשפחה. לפי האימון הבוקר נראה שהוא מעולם לא עזב, מדובר בתוספת משמעותית גם לסגל וגם לחדר ההלבשה".

על המשחק בשבת :"אנחנו שמחים לחזור ולשחק כדורגל. מצפה לנו משחק קשה מול יריבה ששינתה את פניה אבל יש לנו את הרצונות שלנו ונרצה להשיג תוצאה טובה". נזכיר כי הקבוצה מהכרמל גברה על יריבתה בכל חמשת המפגשים האחרונים בליגה ואף שמרה על שער נקי.

חיים סילבס | לירון מולדובן

בניגוד לקבוצות אחרות שהתאכזבו מהפגרה הכפויה בגלל הסגר, בהפועל חיפה דווקא שמחו מכך שהפצועים הרבים של הקבוצה קיבלו זמן נוסף להתאוששות. בינתיים, שני השוערים הבכירים, יסמין בוריץ' ורן קדוש, החלימו ואחד מהם יפתח בין הקורות מול הפועל תל אביב.

שני שחקנים נוספים שהספיקו להתאושש הם הבלמים מיקי סירושטיין וניסו קפילוטו. הראשון ערך אתמול אימון מלא וצפו ילפתוח והשני חזר כבר לפני מספרי ימים וגם הוא כשיר. מי שלא ייכלל בסגל הוא עדן בן בסט, שסובל מקרע קטן בשריר התאומים. החלוץ ייעדר כעשרה ימים ולא יעמוד לרשות הפועל חיפה בשלושת משחקי הליגה הקרובים.

עדן בן בסט | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי