פיבן סירב להצעה ויישאר במכבי ת"א, ג'ראלדש: "אני כשיר לשחק"

שחר פיבן | דני מרון

הבלם זכה להתעניינות מלאריסה היוונית, אך הבהיר כי ברצונו להישאר בקבוצה בה גדל. בסביבת השחקנים מספרים ששכטר שוב נראה מחויך באימונים והוא ממתין לראות אם יקבל דקות בקרוב. וגם: המגן מדבר לקראת נתניה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע היום (חמישי) כי שחר פיבן דחה את ההתעניינות של לאריסה היוונית וזאת לאחר שהוא החליט כי הוא רוצה להישאר במכבי תל אביב. הבלם זכה לאחרונה לקרדיט בצד ימין של ההגנה על חשבון מאור קנדיל הפצוע, הציג יכולת טובה והבהיר כי הוא מעוניין להמשיך ולהילחם על מקומו בשורות המועדון בו גדל.

באשר לאיתי שכטר, שכידוע לא מרוצה ממעמדו, החלוץ טרם החליט האם לבקש לעזוב והוא ממתין לראות אם יקבל דקות במשחקים הקרובים, כאשר הפועל באר שבע, מכבי נתניה ובית"ר ירושלים ממתינות להתפתחויות. על פי גורם בסביבת שחקני האלופה, החלוץ נראה מלא תשוקה באימונים השבוע ועושה רושם שהוא חזר לחייך.

ומה קורה עם דן ביטון? במועדון פועלים על מנת לרומם את מצב רוחו ולהחזיר לו את הביטחון העצמי. הקשר, שאיבד לאחרונה את מוקמו בהרכב, צפוי לקבל בקרוב הזדמנות מחודשת להוכיח את עצמו. כידוע, לאלופה יש אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה מלודוגורץ הבולגרית תמורת כ-1.2 מיליון דולר.

אחרי שהחתימה את אנדרה ג'ראלדש ושחררה את בן ביטון, מכבי תל אביב נערכת להמשך החלון ויודעת שלא מעט שחקנים שלה זוכים לביקוש. קבוצות שונות בליגת העל ממתינות להחלטת הצהובים בנוגע לעתידם של מתן בלטקסה, מתן חוזז, ניק בלקמן ואדוארדו גררו, שכידוע לא זוכים ליותר מידי דקות משחק.

דן ביטון | אריאל שלום

בינתיים, מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ החשוב מול מכבי נתניה (שבת ב-20:45), במהלכו היא תיאלץ להסתדר ללא הקשר דן גלזר שסובל מפציעה בשרירי הבטן ונמצא בספק גם למשחק העונה מול מכבי חיפה ביום רביעי. עם זאת, ג'ראלדש עבר בבקרה, סיים את הליך הרישום וצפוי לשחק.

ג'ראלדש אמר לקראת המשחק: "אני שמח לחזור למכבי ת"א, זה מועדון שאני יודע עליו הכל והייתה לי התאקלמות קלה ומהירה. עבדנו בשבועיים האחרונים ואנחנו מוכנים לשחק. מכבי נתניה זו קבוצה טובה ואיכותית שאוהבת לשחק כדורגל, אבל אנחנו יודעים מה עלינו לעשות ומוכנים למשחק. אנחנו לא חושבים על המשחקים הבאים, אלא רק על ניצחון במשחק בשבת נגד נתניה".

על עצמו סיפר הפורטוגלי: "אני כשיר ומוכן לשחק. החלמתי מקורונה ואני מרגיש טוב, זה הזמן לשחק".

אנדרה ג'ראלדש | מכבי תל אביב, רשמי

המאמן פטריק ואן לוון הוסיף: "אנחנו מצפים למשחק, אני חושב שלא היו צריכים לעצור את הליגה מלכתחילה. זה אפשר לנו להתאמן ולעבוד קשה מבלי שיש משחק בסוף השבוע ועכשיו הגיע הזמן שנחזור לשחק. השבועיים הללו עזרו לנו לעבוד על דברים ולהעביר את הרעיונות שלנו, ניצלנו את הזמן היטב".

על התיקו נגד בני יהודה לפני הפגרה: "אנחנו ממשיכים במסע ואני לא חושב שהלכנו אחורה במשחק הזה, אלא שזו הזדמנות לנצח ולהבין למה זה קרה".

המשחק הקודם נגד נתניה שנגמר ב-2:2: "זו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל וזה דבר טוב עבורנו, כי גם אנחנו רוצים לשחק. זה היה משחק קשה בזמנו גם כי היינו בתקופה של משחקים באירופה ואנחנו מצפים למפגש הזה. יש לנו שחקנים שחוזרים לכושר ואני מאוד מרוצה מהשחקנים בשבועות האחרונים".

פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי