אבו פאני קרוב לחתימה על חוזה חדש, רוקאביצה עדיין מחכה

ניקיטה רוקאביצה | לילך וייס

לספורט1 נודע כי נרשמה פריצת דרך במגעים עם הקשר, שצפוי להאריך את ההתקשרות בשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. החלוץ ממתין לפגישה ובחיפה מבינים שיצטרכו לשדרג משמעותית את שכרו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (חמישי) לחופש ומחר הם ייערכו את האימון המסכם לקראת המשחק בסמי עופר מול בני סכנין (שבת החל מ-19:55, ספורט4). בקבוצה רוצים להמשיך את היכולת הטובה מלפני הפגרה ולהגיע במצב רוח מרומם ל"משחק העונה" מול מכבי ת"א ביום רביעי.

מבחינה מקצועית, חיפה תחסר מול סכנין את חוסה רודירגס הפצוע ומוחמד אבו פאני המוצהב, שבמקביל סובל גם מפציעה בכתפו. המאמן ברק בכר עדיין מתלבט לגבי חוליית הקישור שתפתח מול סכנין ואחת האפשרויות היא שצ'רון שרי יפתח באמצע וישחק לפני נטע לביא ויובל אשכנזי.

במקרה כזה, עומר אצילי עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו, כבשמאל יעלה דולב חזיזה ובשפיץ ימשיך ניקיטה רוקאביצה. שחקן נוסף שנמצא בתמונה הוא יאניק וילדסחוט. אופציה נוספת היא שמאור לוי הצעיר יפתח בקישור, שרי בצד ימין ואצילי ימתין להזדמנות שלו על הספסל הירוק.

עומר אצילי באימון מכבי חיפה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

ומה קורה בנוגע לעתידו של ניקיטה רוקאביצה? מלך שערי הליגה עדיין מחכה לפגישה עם ראשי מכבי חיפה, שכידוע צפויים להציע לו להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. החלוץ מבוקש במזרח הרחק ובמועדון מבינים כי יצטרכו לעשות מאמץ ולשפר משמעותית את שכרו על מנת להשאירו.

לספורט1 נודע כי מי שקרוב לסיכום על חוזה חדש הוא מוחמד אבו פאני, שצפוי להמשיך במועדון גם בשלוש השנים הבאות. המגעים בין הצדדים החלו כבר בעונה שעברה והצדדים לא הצליחו להגיע להבנות, אולם כעת נרשמה פריצת דרך ונראה כי הה בדרך לחתימה על המשך ההתקשרות.

אבו פאני, שהפך לשחקן הרכב קבוע אצל בכר, צפוי לחתום על חוזה משודרג לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. באשר לסאן מנחם, לו חוזה עד תום העונה, המגן יוזמן בקרוב לפגישה בה יוצע גם לו לחתום לשלוש שנים. מנחם זכה לאחרונה להתעניינות בבלגיה ובפולין, אך במועדון מעריכים שהוא יישאר.

מוחמד אבו פאני | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי