הגמר הגדול: בחרו את שיר האוהדים האהוב בישראל

אוהדי קבוצות ליגת העל | ספורט1

אחרי שאוהדי 'חמש הגדולות' הצביעו לשיר האהוב עליהם, הגענו לחלק המעניין באמת. איזו קבוצה אחראית להמנון הרשמי של הכדורגל הישראלי? מכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א, בית"ר או ב"ש. הצביעו בסקר

(גודל טקסט)

פרויקט שירי האוהדים של ספורט1 ממשיך עם הגמר הגדול. לפני כשבוע ימים אפשרנו לכם לבחור את שירי האוהדים הגדולים ביותר של מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע וכעת לאחר שכלול התוצאות, הגיע הזמן לערוך תחרות חיצונית בין כל הקבוצות ולקבוע מה הוא השיר האהוב בישראל.

המאבק הצמוד ביותר היה שייך לשתי הקבוצות מתל אביב – האוהדים של מכבי והפועל בחרו את "מכבי זה אצלי בלב" ו"אדום עולה בבלומפילד" בהתאמה בפער קטנטן מהמקום השני. לעומת זאת אצל שאר הקבוצות לא הייתה תחרות של ממש. אצל מכבי חיפה השיר "כל החיים איתך מכבי" נבחר ברוב של 40%, כאשר בבית"ר ירושלים ("גם בתקופות הכי קשות", 48%) ובהפועל באר שבע ("השתגעתי בגללה", 57%) הפערים היו גדולים אפילו יותר.

כמובן שלתוצאות אלו לא אמורות להיות שום משמעות בקשר לשלב הגמר בו כל קבוצה תצטרך להוכיח למי יש את קהל האוהדים הגדול והנאמן ביותר בישראל. האזינו לכל השירים הנבחרים והצביעו בסקר הגדול.

הצביעו בסקר

האזינו לשירים

כל החיים איתך מכבי (מכבי חיפה)

מכבי זה אצלי בלב (מכבי תל אביב)

אדום עולה בבלומפילד (הפועל תל אביב)

גם בתקופות הכי קשות (בית"ר ירושלים)

השתגעתי בגללה (הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי