הופמייסטר יפתח מול בית"ר, קהת ורוצ'ט בספק

יואב הופמייסטר | מאור אלקסלסי

הקשר המוכשר ריצה עונש צהובים ויעלה ב-11 של קריית שמונה במשחק הקשה בשבת (18:30, ספורט3). התלבטות בין שכר למזרחי. במועדון אופטימיים: "בבית שלנו - יכולים לנצח כל יריבה"

(גודל טקסט)

בניגוד ללא מעט קבוצות מליגת העל, קריית שמונה כלל לא התחזקה עד כה בחלון ההעברות ונראה שגם לא צפויים להצטרף שחקני רכש בהמשך. הבעלים איזי שרצקי מאמין שהסגל הקיים יכול להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, ומחר (שבת) הצפוניים יחזרו למגרשים עם משחק ביתי לא פשוט בכלל נגד בית"ר ירושלים (החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט3).

הקבוצה של קובי רפואה מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים שנרשמו לפני הפגרה, ושלוש נקודות נוספות מחר יקבעו אותה בצמרת. במועדון משדרים אופטימיות ואמרו: "בית"ר אמנם הביסה את הפועל חדרה לפני הפגרה והיא קבוצה טובה, אבל בבית שלנו אנחנו יכולים לנצח כל יריבה".

רפואה דיבר לקראת ההתמודדות מול הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה: "קודם כל אנחנו שמחים ומאושרים לחזור לשחק. אין ספק שכשהמשחק אצלנו בבית אנחנו רוצים לשמור על המומנטום החיובי שלנו. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה איכותית אבל אנחנו מוכנים לאתגר ומודעים לחשיבות המשחק, שמבחינתנו הוא משחק חשוב על כרטיס לפלייאוף העליון".

קובי רפואה | לילך וייס

מאמן קריית שמונה לא יוכל לעמוד על הקווים לאחר שהורחק בדקות הסיום של המשחק הקודם מול הפועל חיפה. מחר רפואה יצפה מהיציע בחניכיו על כר הדשא, כאשר מי שידריך ויעמוד על הקווים יהיה עוזרו, נמרוד קוסטיקה.

רועי קהת, שנפצע במפשעה ונעדר ממספר אימונים לאחרונה, נמצא בספק להתמודדות, כמו גם אדריאן רוצ'ט, שנפגע בברכו. ההחלטה לגבי כשירותם של שני הקשרים תתקבל לאחר האימון המסכם. יואב הופמייסטר יחזור למרכז השדה, ובחלק הקדמי ישנה התלבטות בין מוחמד שכר לאופיר מזרחי.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, סאקו טורה, מוחמד שכר (אופיר מזרחי), יוג'ין אנסה, לוסיו.

מוחמד שכר
מוחמד שכר | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי