אחרי בית"ר: גם הפועל ב"ש גיששה אצל מתן חוזז

מתן חוזז | DeFodi Images / Contributor

במועדון מבירת הנגב לא בטוחים שמכבי ת"א תסכים להשאיל את שחקן הכנף ליריבה לצמרת. בקבוצה אישרו שאגודלו לא פצוע: "הוא לא באמת נפצע באימון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ממשיכים לחשוב קדימה, ואחרי שנפלה מועמדותו של חמידו קייטה, במועדון רוצים להתחזק בשחקן כנף שיכול לשחקן בצד הימני או בצד שמאל, וזאת בעקבות העובדה שאלטון אקולטסה יכול לשחק בשני האגפים. אחד השמות שעלו ביומיים האחרונים הוא שמו של מתן חוזז, שחקנה של מכבי תל אביב, אשר מבוקש גם בבית"ר ירושלים.

מקורבים לעסקה טוענים שלא בטוח שמכבי ת"א תסכים להשאיל שחקן להפועל ב"ש, אך במועדון מבירת הנגב אישרו שהוא נמצא ברשימות. במקביל, יוסי אבוקסיס בוחן גם אופציות של שחקן כנף זר. המאמן מחפש גם שחקן נוסף למרכז השדה, ונראה שהמטרה של ב"ש היא להתחזק ב-2-3 שחקנים במהלך חלון ההעברות הנוכחי.

הקבוצה ממשיכה להתאמן לקראת המשחק ביום שני מול הפועל חדרה, משחק החזרה לאצטדיון טרנר (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1). האימון המסכם ייערך מחר באצטדיון הביתי אליו סוף סוף הקבוצה תחזור.

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

כזכור, אתמול טענו גורמים בקבוצה שג'ונתן אגודלו, שנטש את האימון, אינו פצוע והעובדה שנטש את האימון נובעת ככל הנראה מכך שנפל על הקרקע וטען שהוא לא יכול להמשיך להתאמן לאחר שהחמיץ הזדמנות בטוחה באימון. הבוקר הגיעו הממצאים של הצילום שעבר, והם מעידים שהשחקן כשיר לחלוטין לקראת המשחק ולא סובל משום פציעה.

אתמול ביקרו במועדון את השחקן ואמרו: "אפילו לנגוח הוא לא מסוגל", כשהיום אחר התוצאות אמרו: " הוא לא באמת סבל מפציעה". אבוקסיס שוקל לתת הזדמנות מחודשת לחלוץ בהרכב, אך גם איתמר שבירו נלקח בחשבון. ב"ש תחסר את הפצועים אנתוני וארן וסינטיהו סלליך ואת ז'וסואה המורחק. מרואן קבהא צפוי לחזור לסגל. עמית ביטון שב לאימונים, אך נראה שבשלב זה לא יסכנו אותו.

ג'ונתן אגודלו מאוכזב | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי