מבוקשים: הגדולות עוקבות אחרי אוואני וסבטקוביץ'

ננאד סבטקוביץ' | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי מכבי חיפה, מכבי ת"א ובית"ר שמו עין לקראת העונה הבאה על צמד הבלמים הנהדרים של מ.ס אשדוד. ג'קי בן זקן לא מוכן לדון בעזיבת יחזקאל ודוד בחלון הנוכחי. אזולאי בספק למכבי פ"ת בשבת

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תצא מחר (שבת) לדרך חדשה, כאשר תחזור לשחק בליגת העל לאחר הסגר ותתארח באצטדיון המושבה למפגש לא פשוט מול מכבי חיפה. אפשר להגיד שהפגרה באמת בזמן עבור חניכיו של רן בן שמעון, שכן לא פחות מעשרה שחקנים נדבקו בקורונה לפני כן וכעת הספיקו לחזור לכשירות.

למרות כל החיסורים הללו, עם סגל קצר ביותר אשדוד ניצחה במשחק האחרון שלפני הסגר 1:2 את הפועל ת"א, מה שהוסיף הרבה ביטחון, והמטרה מחר היא להשיג ניצחון על יריבה לצמרת בתקווה להישאר באיזורים הללו עד לסיום העונה ואולי להשיג אפילו כרטיס לאירופה.

לקראת המשחק מחר מול המלאבסים, שלומי אזולאי פצוע במפשעה ונמצא כרגע בספק. רק מחר הצוות הרפואי והמקצועי יקבל החלטה האם לכלול את הקשר בסגל. במרכז ההגנה ישחקו צמד הבלמים הזרים, טימותי אוואני וננאד סבטקוביץ', אחריהם נעשה מעקב על ידי הקבוצות הגדולות.

טימותי אוואני | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע כי מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים שמו עיניהן על אווני וסבטקוביץ' המצוינים לקראת העונה הבאה. שחקנים נוספים שמחוזרים הם דין דוד ושגיב יחזקאל (שמעורר עניין בהפועל באר שבע), אך נכון לעכשיו הבעלים ג'קי בן זקן לא מוכן לדון בעזיבתם בחלון ההעברות הנוכחי.

רן בן שמעון דיבר לקראת המשחק מול מכבי פ"ת ואמר: "קודם כל, כל הכבוד למי שגרם ועבד להחזיר את הליגה. כיף לחזור. אנחנו חוזרים היישר לאחד המשחקים הקשים בליגה שלנו, מול קבוצה טובה ודינמית שגם קרובה אלינו בטבלה. זה בהחלט אתגר גדול".

טום בן זקן וסיפר: "אנחנו יוצאים למשחק אחרי שבועיים של מנוחה ורוצים להמשיך את רצף הניצחונות שלנו. נעשה הכל בשביל זה. כיף שהליגה חוזרת, זה באסה ומתסכל שהיא נעצרת באמצע העונה מסיבות שלא קשורות לכדורגל. זה מאחורינו. אם לא היינו מתאמנים זה היה יותר מקשה עלינו, אבל התאמנו בזמן הזה ושמרנו על כושר".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, שלו הרוש, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד, פאהד באיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי