בכורה מחודשת לקופר, לוזון: "נצטרך להיות רעים במובן החיובי"

גיא לוזון | דני מרון

הפנמי, שחזר לקדנציה שנייה במכבי פ"ת, יפתח מול אשדוד בשבת. גם אינברום, עבדה ולופטה יעלו ב-11. המאמן: "רוצים לחזור להיות אותה הקבוצה של הסיבוב הראשון", חדידה: "שרק יתחיל כבר". דיניז וסבג ייעדרו

(גודל טקסט)

לאחר פתיחה רעה של הסיבוב השני עם שני הפסדים, מכבי פתח תקווה תנסה מחר (שבת) לצאת לדרך חדשה כשתארח באצטדיון המושבה את מ.ס אשדוד ותנסה לצבור שלוש נקודות שיהוו עבורה צעד נוסף אל מקום בפלייאוף העליון.

"אנחנו רעבים ושמחים לחזור וכבר מחכים לשריקת הפתיחה", התייחס המאמן גיא לוזון לחזרה מפגרת הסגר. "נצטרך להרים את הקצב והאגרסיביות, להיות רעים במובן החיובי של המילה ולחזור להיות אותה הקבוצה שהיינו בסיבוב הראשון".

גם הקפטן גיא חדידה דיבר לקראת המשחק הקרב: "תחושות נהדרות. הכי חשוב לנו לחזור ולעסוק במה שאנחנו אוהבים. שרק יתחיל כבר. אין אלמנט מיוחד של לחץ מעבר ללחץ הרגיל של משחק בליגת העל. זה מקצוע שיש בו לחץ ומי שלא מסוגל להתמודד איתו שלא יהיה במקצוע הזה".

גיא חדידה | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, לוזון שינה מספר פעמים את חוליית הקישור וההגנה באימונים האחרונים, כשהוא יחסר את מרכוס דיניז ונאור סבג הפצועים. בעמדת המגן השמאלי, המאמן נתן תחילה את הקרדיט למוחמד הינדי, אך באימון המסכם היה זה דווקא ירדן כהן שתורגל.

בקישור, עמית מאיר ואלביס סאקי מתחרים על מקום אחד, ולצדם ישחק ארמנדו קופר, שיערוך בכורה מחודשת אחרי שחזר לקדנציה שנייה במועדון. בהתקפה, שנראה שאור אינברום ששב מפציעה יפתח באגף. ג'וסי לופטה, שתורגל בכנף ביום רביעי, יפתח לבסוף כחלוץ, כשלוזון צפוי לפתוח במערך של שני חלוצים כשליאל עבדה יוצב לצדו.

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, ירדן כהן (מוחמד הינדי), אלביס סאקי (עמית מאיר), ארד בר, ארמנדו קופר, אור אינברום, ליאל עבדה, ג'וסי לופטה.

ארמנדו קופר
קופר בקדנציה הראשונה במכבי פ"ת | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי