מכבי ת"א ומכבי חיפה נאבקות על שחקן ברצלונה לשעבר

סונג-וו לי | Vincent Van Doornick/Isosport/MB Media/Getty Images

על פי פרסום בעיתון "ספורט" היוצא לאור בקטלוניה, הקשר הדרום קוריאני סונג-וו לי מחוזר אחרי שני המועדונים, במקביל מחזיק בהצעות מליגת המשנה בספרד

(גודל טקסט)

חמישה ימים בלבד לפני "משחק העונה" בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, קרב חדש על הפרק: לפי העיתון "ספורט" המתפרסם בברצלונה, שני המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי מתמודדים על הקשר הדרום קוריאני סונג-וו לי – שמשחק בעיקר בכנף שמאל, אך יכול גם בצד ימין ומתחת לחלוץ.

לי בן ה-23, כיום בסנט טרוידן הבלגית, על פי הדיווח ב"ספורט" צפוי לעזוב את המועדון בקרוב, בסך הכל שנה וחצי אחרי שנרכש מוורונה האיטלקית תמורת כ-1.2 מיליון יורו. לוורונה, בשורותיה שיחק שנתיים, הוא הגיע מברצלונה תמורת מיליון יורו וחצי.

לי הגיע לברצלונה ב-2013 לקבוצה עד גיל 16 ובמהרה זכה לכינוי "מסי הקוריאני", אבל התקשה לממש את הציפיות ולראיה גם העונה הוא עם 611 דקות בליגה הבלגית, שמתורגמות ל-13 הופעות בהן כבש שני שערים. בקריירה הבוגרת שלו הוא כבש בסך הכל שישה שערים ובישל חמישה ב-72 הופעות, מהן 14 בסרייה A האיטלקית שם כבש פעם אחת – בהפסד 4:1 למילאן במאי 2018.

לי נחשב בזמנו לאחד הכישרונות הגדולים של המחלקה הצעירה בברצלונה יחד עם קרלס אלניה, שחקן שכן הצליח להגיע לבוגרים. לפי הדיווח ב"ספורט", בנוסף למכבי חיפה ולמכבי תל אביב מחזיק הקשר גם בהצעות מספרד, בעיקר מליגת המשנה מספורטינג חיחון, אלבאסטה, טנריפה ולאס פלמאס. ב"ספורט" ציינו כי העובדה שמכבי תל אביב בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית עשויה להשפיע על החלטתו.

סונג-וו לי | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי