חלוץ חדש לבני סכנין: דיין קלי חתם לעונה וחצי

הג'מייקני בן ה-29 שכבש לא פחות מ-92 שערים בליגת המשנה בארצות הברית יחזק את החוד של הקבוצה מהמגזר. אביטן לשחקניו לפני מכבי חיפה: "נילחם על הכבוד שלנו ועל הכבוד של המועדון"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

חיזוק לבני סכנין. הקבוצה מהמגזר הודיעה היום (שבת) על צירופו של החלוץ דיין קלי לעונה וחצי. קלי בן ה-29 שהספיק לרשום ארבע הופעות בינלאומיות ובמהלך כבש שני שערים, מגיע מקבוצת שארלוט אינדפנדנס מליגת המשנה בארצות הברית, שם לאורך הקריירה כבש לא פחות מ-92 שערים ב-218 הופעות, 11 מהם הגיעו בעונה האחרונה.

בתוך כך עברו על בני סכנין שבועיים לא קלים במהלך הפגרה לאור התפרצות קורונה נוספת במועדון, כאשר בשבוע האחרון נעשו ניסיונות לדחות את המשחק נגד מכבי חיפה, אך משרד הבריאות אישר את ההתמודדות ומנהלת הליגות קבעה כי המשחק ייצא לדרך הערב (שבת, 19:55, שידור ישיר בספורט4).

כאמור הקבוצה מהמגזר תגיע עם סגל חסר וללא כוכביה עטאא ג'אבר המורחק והנדבקים האחרונים כמו חמודי ואוסאמה חלאיילה, נייג'ל האסלביינק ומוחמד עותמאן. המגן עלי עותמאן והקשרים אייהב גנאיים ובירם כיאל צפויים להיות בסגל לאחר שסיימו הלילה את תקופת הבידוד וקיבלו את אישור הרופא לחזור לקבוצה. בנוסף במועדון לא פוסלים אפשרות שכיאל גם יפתח בהרכב נגד קבוצת נעוריו.

בכל מקרה המאמן ניסו אביטן ניסה לדרבן את השחקנים וביקש מהם מחויבות מהדקה הראשונה עד לשריקת הסיום: "לדעתי זאת החלטה שגויה לקיים את המשחק, אבל זה כבר עבר וההחלטה התקבלה. נגיע למשחק ונילחם על הכבוד שלנו ועל הכבוד של המועדון".

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, חסן חילו, חגי גולדנברג, יזן נסאר, אייהב שאמי, דניאל טוויזר, בהג'ת בשיר (בירם כיאל), סבסטיאן ולאסקס, מוטי ברשצקי, מוטי מלכה.

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי