אוסמאן מרשים ועשוי לפתוח מול ב"ש: "מצאנו את מה שחיפשנו"

שחקני הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

בחדרה מרוצים מהתאקלמותו של הניגרי, שנמצא בתמונה לקראת המשחק בטרנר (שני החל מ-20:00, ספורט1). מימר: "נבוא להילחם ולהוציא תוצאה טובה". ג'אבר בספק, פלקושצ'נקו ישוב לסגל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שצירפה לא פחות פחות מארבעה שחקני רכש עד כה, הפועל חדרה תתארח אצל הפועל באר שבע באצטדיון טרנר (שני החל מ-20:00, ישיר בספורט1) ותקווה לקחת לפחות נקודה. הקבוצה של שרון מימר תגיע להתמודדות בבירת הנגב אחרי שני הפסדים רצופים וכשהיא מתחת לקו האדום.

מבחינה מקצועית, הרכש הניגרי מוחמד אוסמאן מרשים את הצוות המקצועי באימונים ועשוי לקבל את המקום בקישור. "עקבנו אחריו תקופה לא קצרה ובינתיים נראה שמצאנו את השחקן שחיפשנו", אמרו היום בחדרה. את מקומו של הבלם עוביידה חטאב, שעזב במפתיע לבני יהודה, יתפוס טל כחילה.

באשר לעבדאללה ג'אבר, המגן נפצע השבוע באחד האימונים ורק מחר באימון המסכם יוחלט האם הוא כשיר לשחק. מי שממתין ואמור לתפוס את מקומו הוא רז נחמיאס שהצטרף מהפועל חיפה ועשוי לערוך בכורה. מקסים פלקושצ'נקו, ששב מפציעה ארוכה, יחזור לסגל ויתחיל את המשחק על הספסל.

מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו שמחים לחזור לשחק ולהתחרות בליגה, התגעגענו מאוד. אנחנו יוצאים למשחק נגד קבוצה חזקה במגרש מאוד ביתי. עבדנו קשה בשבועיים האחרונים וחיברנו את השחקנים החדשים שהגיעו למועדון. נבוא להילחם ולהוציא תוצאה טובה שתשמח את כל מי שחדרה יקרה לו".

שרון מימר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי